פרק 7 - אני לא

5.1K 178 31
                                    

שאלת היום: מה אכלתם בבוקר?

• • •

אני לא טובה בסמול טוק או להיפתח בפניי אנשים או ליצור קשר עין איתם, אבל באמת, אני פשוט מעולה בליפול לגברים שלא מתאהבים בי בחזרה!

• • •

מיכאלה

יום למחרת

8:34

המורה הסביר על משהו לא מעניין, השעון תיקתק בקולניות, המסטיק של הנערה מאחוריי לא יכל ליהיות מרעיש יותר וחפירותיה השקטות של גאיה לא יכלו ליהיות מעצבנות יותר. לא יודעת אם קמתי הבוקר ברגל שמאל או שכל העולם פשוט שונא אותי וכרגע, זה הדדי. אמא ואבא חזרו היום בבוקר ונידנדו לי שעות על לסדר את החדר בדיוק לפניי שהייתי צריכה ללכת לבית ספר! משאית זבל נסעה על שלולית ביוב והעיפה את המים מסריחים עליי! חזרתי הביתה ואבא היתעצבן עליי שלא הייתי בבית ספר עדיין! הייתי צריכה להביך את עצמי מול כל הכיתה כשבכיתי למורה שיכניס אותי לשיעור ו...אלנתן הבריז לי!

רציתי לבכות כל הבוקר, הרגשתי איך המזל שלי הולך ואוזל משנייה לשנייה שאני חיה והרצון שהמשאית זבל הזו תדרוס אותי היה גדול. אבל כמובן שאני תמיד מגזימה, לא סתם אמא קוראת לי המגזימנות המהממנות, שזה דיי ברור מאליו. הדקות עברו במהירות והוא הגיש לנו משימת כיתה שסיימתי בדקות אחדות, מה קשה לענות על שלוש שאלות שכולן עוסקות על קולומבוס?!
אבל...זה העיניין בשיעורי היסטוריה, המורה שלנו הוא לא אישה בת חמישים, מרירה עם חתולים אלא גבר בן עשרים ומשהו שנתקע בעבודה הזו אבל איכשהו שמח עם זה.

הבנות בכיתה שלי נמרחות על פלג כמו שנוטלה נמרחת על לחם, אבל אני קוראת לו בשמו המקצועי מר אהרן. אני קוראת לכל המורים ככה רק מנימוס, או כי אני פשוט שוכחת את השם האמיתי שלהם אבל... את השם של פלג באמת קשה לשכוח. הבנים בכיתה תמיד מקנאים בו לכן קוראים לו פלג מתג, אבל הוא צוחק איתם כאילו היה אחד מהם וזה הדבר ההזוי כאן. "סיימתן בנות?" המורה הגיע לשולחן שלי ושל גאיה שאכלה בקולניות מסטיק וענתה על השאלות תוך כדי, היא לא סובלת את פלג אחריי שהכשיל אותה במבחן השליש, ולא מוכנה לדבר איתו אפילו.

"גאיה, אני מבקש שתזרקי את המסטיק הזה"

"תקפוץ לי"

"סליחה?! מי את חושבת שאת?!"

"אני גאיה, הילדה השווה ביותר בעולם הזה, איך אתה מעז להכשיל אותי בכלל?!" הרגשתי כל כך נבוכה ממילותיה וליהיות תקועה במצב הזה בין שניי האנשים האלו אבל באיזה צורה היא מדברת לאדם שאחראי לציון שלה גם אם הוא לא הכי נעים בעולם. אבל איתו זה הכל עיניין של גישה, אם תיהיה נחמד אליו הוא יהיה נחמד אלייך. הוא כל כך היתעצבן שנשאר חסר מילים, חטף את המחברת מידייה של גאיה והתחיל לבחון את התשובות בקפידה. "תפסיקי לשחק את עצמך מרדנית, שנינו יודעים טוב מאוד שאת חכמה. אם הייתה מקשיבה יותר בשיעורים של לפניי המבחן אולי היית מבינה משהו"

דחף מסוכןWhere stories live. Discover now