פרק 5 - מה

6.6K 219 45
                                    

&&&בתמונה ברנדון - מי מאוהבת כמוני?!&&&

מה שלא הורג אותי בטח יגרום לי להרוג אותך.

• • •

מיכאלה

"מי אלה? מה הם רוצים לעשות לך?" לחשתי באוזנו של צ'כי, מקרבת את גופו אליי מהפחד שיירו בו שגובר וגובר. בעולם שלהם הם לא דופקים חשבון, אם מישהו צריך למות אז זה מה שיהיה, בלי מחשבה נוספת או היסוס זה ייקרה. "ילדה, לכי מפה!" אחד מהם צעק, כיוון את האקדח לראשי והחווה בידו לכיוון שאר הרחוב. אולי אני רוצה לעשות שינוי, אני כבר לא יודעת בשביל מה אני כאן אבל אני כן יודעת שמישהו שהוא קרוב אליי הולך להינצל ואם לא, שירו לי בראש.

"אין לכם רחמים? יש לו משפחה וילדים!"

"יש לו גם מחסן מלא בנשים וכסף! אז לכי עכשיו מיכאלה" הגבר שמולי אמר, מדגיש את שמי ומתקרב אליי יותר יותר, חושף בפניי מלאך מושלם. הייתי כל כך חסרת מילים מהיופי שלו, ששכחתי על מה כל העיניין הזה.
העיניים שלו היו כל כך חודרניות, גורמות לי לחשוב פעמיים מה הבעיה בי.
הזזתי את ראשי פעם נוספת לצ'כי הנואש הנמצא תחת מבטו הבוחן ובלי יותר מדיי דיבורים נוספים ירייה נורתה באוויר העבה והשקט שהיה נעים לשמוע נהפך למורט עצבים כשכל הכביש היתמלא בדמו של צ'כי.
כנראה שלא כל אחד הוא כפי שהוא נראה, אבל ידעתי בדיוק שהגבר שמולי הוא מלאך המוות.

"לכי הביתה, בנות קטנות לא אמורות ליהיות בשעות כאלה בחוץ"

"מי אתה בכלל?! אתה יודע מי אני?! אני מיכאלה אגם! אני הבת של סהר אגם ואני נשבעת שהוא יוציא לך את המיץ חתיכת שטן"

"לאבא שלך אין זמן אליי, הוא עסוק בדברים יותר חשובים. אבל אם אני במקרה אעלה לך במחשבות, תגידי לאבוש שאלנתן דנינו מחזיק ממנו"

• • •

מיכאלה

יום למחרת

הראש שלי הרגיש מנופח משנייה לשנייה, כמעט כאילו תקעו לי משאבה מהאוזן ולוחצים חזק וללא הפסקה והיה ניתן לראות את כל תכולתו נשפכת על הקירות, אבל חוץ מזה הכל מצויין, בערך. לא האלכוהול הוא מה שהשאיר אותי ערה כל הלילה, אלא אלנתן דנינו הזה והרצח של צ'כי שאיים עליי אם אגיד משהו לא יתבייש ויהסס לתקוע לי כדור בראש.
חשבתי על כך שהוא האדם היפה ביותר שראיתי, שבתוכו מסתתרת אישיות רעה ולב מחוץ ומרוקן. רציתי לעזור לו איכשהו כי ריחמתי עליו, איך בן אדם יכול ליהיות כזה קר מבלי שמשהו הפך אותו לאחד כזה?

דחף מסוכןWhere stories live. Discover now