Cry baby - tear drops are falling (johnny depp)
נוכל שכמותך,
בזמן שאתה טוען שאתה מגן עליי מאנשים,
מישהו היה צריך להגן אותי ממך.• • •
אלנתן
00:44
"אממ, מיכה, בא לך לישון אצלי הלילה? נורא משעמם לי בלעדייך" ביקשתי ממנה בשקט כשישבנו ברכבי מחוץ לבית שלה.
רציתי ולא רציתי לנצל איתה את הרגעים האחרונים שלי אבל לא היה לי אכפת ליהיות אנוכי כלפינו רק לעוד כמה רגעים.
"בטח, אני רק אכנס הביתה ואקח כמה דברים ואחזור" הינהנתי את ראשי כשנשקתי לשפתייה בעדינות, מרגיש את קור גופה עוזב את שלי כשהיא יוצאת מהרכב בחיוך ילדותי שהייתי בוכה למענו.צילצול טלפון הפריח את שממת הרכב ובכדיי לא להעיר את כל השכונה מיהרתי לענות.
מר דנינו, אנחנו הכנו הכל עבורך, אני נורא מקווה שתיהיה שמח מהחזרה שלך מחר
אמרתי לך להפסיק ליהיות קונדום הדוק מרטין, זה אני, אלנתן. וכן אני בטוח שאהיה שמח...
מצויין! ואשחרר את עצמי קצת אחריי שאדע שאתה בטוח ושלם, לילה טוב אלנתן
לילה טוב מרטין
ציחקקתי לעצמי כשניתקתי את השיחה המהירה, מריץ מחשבות על הגבר ההזוי הזה שקיבל אותי שם עוד מהיום הראשון.
כאשר רק הגעתי למחתרת שלהם, טירון בן 20 שלא יודע כלום מהחיים שלו והאדם הראשון תפס את עיניי שם היה מרטין.
גבר צעיר ונראה מבטיח, ולמרות שהיה יותר וותיק ממני בעסק הוא הבטיח לעזור לי וליהיות לי לעוזר, והוכרתי לו תודה על כך כל יום.
"חזרתי!" צווחתה החלושה מילאה את הרכב ובמבט חטוף לעבר גופה יכולתי לראות שהיא החליפה לחולצה ארוכה ומכנס ארוך ונעליי ספורט, אספה את שיערה הארוך והחום בקוקו גבוה שרק רציתי למשוך בו, לגרום לה להיאנק בחוזקה."אני שמח" אמרתי בשקט והיתקרבתי אלייה יותר, אוחז בקצה הקוקו ומושך אותו כלפיי מטה, והיא בלית ברירה כמעט פותחת אותו ממעט הכאב ואני ישר סר על פיה ללא מחשבה נוספת, נחוש בדעתי להשאיר אותה ללא טיפת אוויר קטנה, אני אנוכי ואני יודע את זה.
גופה הקטן התחיל להיתנועע מעט מלחץ המקום, והיא מיד קפצה ממושבה על גופי, גורמת לכל העבודה ליהיות קלה יותר.
"אלנתן..." לחישת שמי יצאה מפיה כששנינו הרגשנו את הבליטה במכנסיי לאט לאט מתרוממת וזה לא שיכולתי לשלוט בזאת, זו היא ששולטת אך אני לא נותן לה לדעת את זה.אסימון נפל לי ברגע שהבנתי שיכול ליהיות שזו הפעם האחרונה שנשכב, ומשהו בליבי היתכווץ באותה שנייה ולא רציתי לבזבז את הפעם הזו ברכב.
ניתקתי את שפתייה משלי בחוסר אוויר מובהק, שנינו בחרישיות מתפללים לצורך הדפוק הזה.
"כשנגיע אליי, אני אפנק אותך כמו שאף אחד לא יודע איך" צחוקה הישנוני גבר על שלי ופיה נמתח לחיוך מעושה כאשר היא עברה למושב השני בחזרה, מניחה את ידה על שלי קרוב למפשעתי.
"את רוצה תאונה היום?"
YOU ARE READING
דחף מסוכן
Romance**מקום 2 בתאריך 27.11.17* מיכאלה לא חוותה אהבה בחייה. היא לא יודעת מה זה ואיך לאהוב, אבל זה לא הפריעה לה. הורייה תמיד ייחלו שברגע שיגיע הזמן שלה, הזמן שתמצא את אהבת חייה, הם ייחלו שאותו גבר יהיה הטוב מכולם. בעל רמת השכלה גבוהה, מתוק עם נימוסים, א...