אף פעם לא הייתה לי היזדמנות ליהיות רכה.
תמיד הייתי ילדה של קרסוליים מדממים ומשקפיים שבורות.
רציתי שאנשים יפחדו לפגוע בי, זה כל מה שרציתי.• • •
מיכאלה
יום למחרת
12:22
"חזק יותר! קדימה חתיכת פדלאה!!" ידיי הכו את השק בחוזקה מצעקה לצעקה, תחושת המועקה עלתה ואיתה האלימות שפורצת ממני בכדיי להוציא אותה. כל כך כעסתי מבפנים, הוצאתי את הנשמה ואת יכולת הנשימה שלי כלפיי ידיי והזעם שהיה עצור בי במשך כל כך הרבה זמן נשבר לרסיסים קטנים קטנים של זיעה. שערות סוררות כיסו את פניי ונדבקו למצחי מהזיעה, גורמות לי לשחרר צעקה ענקית ולבעוט בשק בפעם האחרונה לפי קריאתו של יורי, המאמן שלי. היתנשפתי בחוזקה והיתיישבתי על הריצפה, מנקה את מצחי ושופכת על ראשי את בקבוק המים שהיה צמוד אליי.
"לא אחד הימים הטובים שלך מיכה, מה קורה?" הוא אמר באכזבה, מיתיישב מולי בחדר החשוך והגדול הזה לוקח את ידיי, מחלץ מהן את הכפפות הנפוחות. גילגלתי את עיניי והורדתי את ראשי למטה, מתעסקת בלנגב את ביטני המזיעה. חזיית הספורט והשורט הקצר לחצו מעט על גופי אך הרגשתי טוב בבגדים האלה, הרגשתי ספורטיבית. ובנוסף להרגשה הזו, חשבתי שההרגשה תסתיים ברגע שיידי יחזרו למצבם הרפוי, שמוחי יפסיק לכעוס על קללותיו המדומות של יורי אבל יכול ליהיות שהסיבה לכך שהוא לא נעלם היא בגלל שלא על זה אני כועסת. אני כועסת על עצמי, אני כועסת על הגבר הזה ואני כועסת על אלנתן.
חשבתי שאם אקבע אימון אגרוף עם יורי, שתמיד ידע איך להוציא את הכעס ממני עוד כשאבא היה מביא אותי לכאן כשהייתי קטנה, אז הייתי כבר שמחה מעל הגג לאחר שהייתי משוכנעת שכל הכעס יצא. "החיים קורים. נמאס לי מהכל אני פשוט רוצה לברוח, להוציא כעס! אני רוצה ליהיות מיכאלה של פעם, מיכאלה התמימה שאהבה לעשות ספורט ולצייר, לבלות עם חברות בקניון ולרכל על בנות מגעילות. אני רחוקה מזה, כל כך רחוקה עכשיו. אני מאוהבת בגבר שגדול ממני בתשע שנים ושעוזב, אני לא יכולה לספר את זה לחברה שלי ואני כל הזמן נפגעת. כל הזמן. אני כבר לא יודעת מה לעשות יורי, זה חוצפה לבקש עזרה כבר?"
"זה אף פעם לא חוצפה, ובטח שלא בושה. את ילדה חכמה מיכאלה, אני מכיר אותך. יש תקופות כאלה, תמיד יהיו. תקופות שתרצי להרים ידיים ולברוח, לשים זין על כולם ולחשוב רק על עצמך כי גם אני הייתי שם. את עוד צעירה, תשכחי מאהבה, זה רק עוד אשליה שהחיים מוכרים בכדיי שתרגישי שיש לך עוד למה לחיות. עם גברים זה הכל תשוקה, יש לך הורמונים זה טבעי, ברור שתשתגעי ותחשבי שאת מאוהבת בו כשבעצם זה...דחף מוזר של תשוקה. אולי איגרוף לא יפתור את הכעס, אולי זה בכלל לא כעס אבל באמת כדי לך להמשיך ליהיות מיכאלה שאני מכיר. מיכאלה שבגיל עשר הייתה מגיעה לכאן ונתלית על השק מרוב פחד, מיכאלה הזו" דמעותיי זרמו בחופשיות על פניי, מלוחים מהזיעה ומטבען באחד. יורי תמיד היה האדם שידע איך להפיל את מצב רוחי ולהרים אותו בחזרה בשנייה. אני זוכרת אותו עוד מהפעם שראיתי את אבא נאבק איתו, שניהם היו נראים עצבנים אך משום מה לרגע שחכתי שהכל היה ביניהם היה רק ברוח הספורט.
YOU ARE READING
דחף מסוכן
Romance**מקום 2 בתאריך 27.11.17* מיכאלה לא חוותה אהבה בחייה. היא לא יודעת מה זה ואיך לאהוב, אבל זה לא הפריעה לה. הורייה תמיד ייחלו שברגע שיגיע הזמן שלה, הזמן שתמצא את אהבת חייה, הם ייחלו שאותו גבר יהיה הטוב מכולם. בעל רמת השכלה גבוהה, מתוק עם נימוסים, א...