המחשבה עלייך היא רק סם שמדיי פעם אני שותה.
• • •
אלנתן
15:20
ישבנו בשקט, שני גברים באוטו אחד שמובילים אותם שיירה של רכבים שחורים ועמוסים. לפי מה שהבנתי מדבריו של סהר, מאיר שולם, הבחור שאנחנו מחפשים, העלים ממנו כספים שהיה חייב לו במשך הרבה זמן.
הם רצו לדפוק את את הכספת הגדולה שבבית שלו, כי כמובן אחריי שהוא מת למה שלא ייקחו לו את הדברים? כולל משלוחי הסמים שהיה נוהג לעשות ובמקום להעביר אותם לסהר הוא שמר אותם אצלו והרוויח מזה את הכסף שהיה צריך לסהר.היינו כבר בכניסה לבאר שבע, מביטים ברכב השחור שלא נפתח מהרגע שהגענו לכאן.
סהר ואני יצאנו לקבל בסבר פנים יפות את האחראי לעיסקה שהביט בנו מוזר, ציפה למאיר.
באגרוף אחד של סהר הוא נשכב על הריצפה, אחריו הגיעו עוד חמישה ביריונים שכנראה היו שומריי הראש שלו. דפקתי לאחד מהם אגרוף בבטן שגרם לו ליפול קדימה, לשים את האקדח שלו צמוד אליי בעודו מנסה לזחול לרגליי בכדיי לקחת אותו בחזרה. שלפתי את האקדח שלי ויריתי בו במדיוק בראש, מיד אחריו לכל ארבעת הגברים עד שכולם נשכבו חסריי חיים על הריצפה והחול הצהבהב נהפך לחום ומגעיל עקב הדם שנזל. ככל שעובר הזמן אתה מבין כמה שזה קל להרוג, לא לחשוב בכלל על הצד השני כשיש לו את כל העולם ומלואו.בעוד שאני פורץ את דלתות הרכב השחור שאיתו הם הגיעו הנה, רכב לבן מחנה בדיוק ליד שלנו, מסב את תשומת ליבו אלינו. בשקית שחורה לקחתי את חבילות הסמים שהיו בתא הכפפות, מוחבאות היטב במקום כל כך פשוט.
מאיר יצא בסערה מהרכב, מביט בסהר במבט מזהיר אך בכל זאת מתחשב, עושה אחד ועוד אחד וממהר לחייך אליו בנימוס. הוא מפחד.לסהר היה נדמה שנגמרו לו העצבים כי ברגע שמאיר רק רצה לפצות את פיו, סהר תקע אגרוף בפרצופו והפיל אותו לאדמה, נעמד מאליו ולא הפסיק להכות אותו עד שיכולתי לראות את הדם יוצא מפיו. "איפה הכסף שלי?!" סהר צעק באכזריות, נראה מוטרף ומיואש בעוד שמאיר לא מצליח להגיד מילה, רק מכוון בידו החלושה לכיוון הרכב וזה הספיק לי בכדיי לרוץ לאוטו ולפרוץ את התא מטען, לראות מזוודה שחורה שהקוד שלה היה מודבק על חלקה הקידמי.
5...2...9...1, היא נפתחה במהירות ובתוכה היו ערימות כספים מסודרות מסטיפות של 200 עד לסטיפות 50 שהיה נראה שיש פה... מיליוני שקלים.סהר הביט בי בעודי סגרתי את המזוודה והינהנתי לו שהכל נמצא כאן, לוקח אותה בידיי ונעמד מולו. "תוריד אותו ותקרא למישהו שיחביא אותם טוב טוב, אני בינתיים אלך לספור שהכל כאן" הינהנתי את ראשי וקראתי לאחד מהגברים שלנו והוריתו לו להרוג את מי שנשאר חי בעודי תקעתי שני כדורים לראשו של מאיר, שומע את צלעותיו נשברות כשרגלי פוגשת בבית החזה שלו. הוא החביא את כל הגופות עמוק באדמה והעלים ראיות במהירות, שפך חומר בעירה על הרכב והשאיר אותו להישרף בעוד שכולם התחילו להיכנס לרכבים ולהתחיל את הדרך חזרה לחיפה.
YOU ARE READING
דחף מסוכן
Romansa**מקום 2 בתאריך 27.11.17* מיכאלה לא חוותה אהבה בחייה. היא לא יודעת מה זה ואיך לאהוב, אבל זה לא הפריעה לה. הורייה תמיד ייחלו שברגע שיגיע הזמן שלה, הזמן שתמצא את אהבת חייה, הם ייחלו שאותו גבר יהיה הטוב מכולם. בעל רמת השכלה גבוהה, מתוק עם נימוסים, א...