Luke
Gdy dziewczyna się rozłączyła pomyślałem że jednak mnie zna, ale nie zdawała sobie sprawy że to ten Luke Hemmings.. Nie, stop, świat nie kręci się wokół mnie. Ale.. Dlaczego tak zareagowała? A może telefon jej się rozładował? Nie da mi to spokoju.. Postanowiłem napisać do dziewczyny sms'a.
Ja: Taki brzydki jestem? :(
Mia: Nie, skąd! Wydaję mi się że za ładny ;P
-Z kim tak piszesz? - do mojego pokoju wszedł Michael.
-Z tą internetow..
-Jak ona ma na imię, po prostu powiedz.
-Mia. - chłopak to słysząc zamarł i wyszedł z pokoju mrucząc coś pod nosem. Potem wszedł Ash i Cal.
-Co chcecie?
-Nagrania mamy, za godzinę masz się stawić w studiu. - skinąłem tylko głową a oni wyszli.Mia: I nie spotkamy się. Myślę że możemy zakończyć tę znajomość.. Przepraszam Luke
Ja: Nie musimy się spotykać! Ale nie zostawiaj mnie! Potrzebuję cię Mia!
Dzwoniłem do niej i wysłałem setki sms'ów, ale ona nie dawała znaku życia.. Jest mi bliska, jest mi potrzebna, ja jestem.. W niej zakochany?
Michael
Od tygodnia nasz Luke nie wychodzi z pokoju. A jak wychodzi to do kuchni, kibla i sklepu. Do sklepu z reguły po setkę. Nikomu nie powiedział co się stało, ale postanowiłem położyć jemu zachowaniu kres. Zapukałem i nie słysząc pozwólenia wszedłem do jego pokoju. Waliło tam wódą. Uchyliłem okno i poszukałem na tym wysypisku śmieci mojego przyjaciela. Gdy w końcu go znalazłem i obudziłem zacząłem z nim rozmawiać.
-Luke, co się stało , że doprowadziłeś się do takiego stanu? - zacząłem.
-Ona mnie zostawiła! Mia.. Zobaczyła moją mordę i od razu uciekła! Powiedziała że to musi być koniec i nie dała nawet powodu! A ja ją kocham! - czy to możliwe? Pokochać kogoś, nie wiedząc kim jest?
-A tamtą dziewczyna.. Caroline? - chłopakiem ogarnął szloch, a ja nie wiedząc za bardzo co zrobić, przytuliłem go po męsku.
-Dobra stary, masz rację. Muszę się ogarnąć. - wstał i wyszedł, zabierając jakieś jeszcze czyste ciuchy, do łazienki. Myślę że Caroline będzie miała odwiedziny..°=°=°=°=°=°=°=°=°=°
Hej 👊💜 Rozdział trochę później no ale jestem w odwiedzinach hehe pozdrawiam user10956339 😂💕❤
Do zobaczenia! 💖💜
Strzałka 💜
CZYTASZ
Nieznany numer | L. H.
FanfictionOn - sławny. Ona - przeciętna. Ale ich wspólne cechy charakteru sprawią, że od razu przypadną sobie do gustu. Jednak nie we wszystkim się będa zgadzać.. A w czym dokładnie? Sprawdź i przeczytaj! ♡