Jestem Laura i jestem w wieku chłopaków. Jestem Polką i mieszkam od 2 lat w Warszawie. Posiadam konto na Musical.ly, na którym mam 50k fanów, oraz nagrywam też coś tam na youtube, można powiedzieć że jestem trochę taka social media girl (śmiech). Od małego interesowała mnie piłka nożna i tak od roku regularnie w nią gram, przez co nauczyłam się tych wszystkich trików- tak mnie to wciągnęło, że potrawie czasem nawet spać z nią. Moim drugim życiem jest muzyka- nie wyobrażam sobie, życia bez niej. Kocham śpiewać, robię to prawie na każdym kroku, na lekcji, na ulicy, w sklepie- praktycznie wszędzie. Z racji tego chciałabym i mam zamiar nauczyć się gry na pianinie- bo kocham ten instrument. Lubię pomagać też ludziom, nie lubię jak ktoś jest smutny. Mam dwie młodsze siostry, przez które M&M leci w telewizorze praktycznie cały czas- uwielbiają ich. Ale w sumie to nie patrząc to chciałabym mieć starszego brata, albo jakoś w moim wieku, ale to raczej nie możliwe.Kocham podróżować i język angielski byłam raz na wymianie szkolnej w USA i znam ten język prawie perfekcyjnie z czego się bardzo cieszę.( A tutaj macie moje zdjęcie- blondynka o niebieskich oczach- standard, lecz nie jestem tak głupia jak to na blondynkę przystało, wgl różnie się strasznie od wszystkich dziewczyn).
YOU ARE READING
DZIEWCZYNA Z KONCERTU | MARCUS & MARTINUS
FanfictionPojechałam na ten koncert- pomyślałam, że będzie fajnie, lecz w to co się potem stało nie mogłam uwierzyć- myślałam, że to sen...