Merhaba hikayeme yeni başlayan insan.Öncelikle ilk bölümler acemiliğimin birer ürünü.Bu yüzden pes etmemeni öneririm.Hikaye ileriki bölümlerde daha farklı bir hal alıyor.Oraya kadar pes etme ^^
Başım sıranın üstünde uyuklarken edebiyatçının o cırtlak sesiyle beraber uyandım.
''Aryaa!''
Başımı kaldırdığımda kadın burnundan soluyordu.
''Acaba bizimle aşkla ilgili fikirlerini paylaşmak ister misin ?''
Suratımı buruşturdum ve oturduğum yerden cevapladım.
''Aşka inanmam.''
Kadın gözlerini 'seninle uğraşamam.'dercesine devirdi ve dersini anlatmaya devam etti.Bu derslerden nefret ediyorum.Ben bir savaşçıyım.Aşktan ya da şiirlerden anlamam.Ama gel de bunu başkomutana anlat.Savaşçılarında duygularının olması gerektiğini düşünüyor bide matematik problemi çözmemiz gerektiğini.Bu düşüncelerle beraber kolumdaki kesikleri sayarken zilin sesiyle beraber ayaklandım.Kadının korkunç bakışları karşısında kendimi sınıftan attım ve derin bir nefes aldım.Arkamda bir el omzuma dokundu.
''Ne o?Yine asiliğin üstünde.''
Suratımı buruşturdum ve cevap verme tenezzülüne bile girmedim.Yanımdan bir kız sesi:
''Yine o cadının dersinde uyukladı ve azar işitti''
Miyena benim yerime Marvinin sorusunu cevapladığı için minnettardım.Miyena benim en yakın dostumdu.Ayrıca oda arkadaşımdı.O da bir savaşçıydı.Eğitimi okçuluk üzerineydi ve benimle aynı seviyedeydi.Bense okçuluk ve kılıç eğitimini bir arada götürüyordum.Marvin ise kılıç üzerine eğitim alıyordu.Onunlada aynı seviyedeydik.
''Ah o kadın yüzüne birgün birini öldüreceğim.Ya da bir bakmışsın o sürtüğün hakkından gelmişim.''
İkiside kıkırdadı.Bu ortam oldukça sinirimi bozuyordu.Kılıç eğitimi dersini iple çekiyorum.Biraz kafa dağıtmam lazımdı.Koridor oldukça kalabalıktı.Ve oldukça gürültülü.Miyena ve Marvin sohbet ederlerken arada bir onlara katılıyordum ve sorularını cevaplıyordum.Aklımdaysa hemen şu işkencenin bitmesi ve tatilde yani yarın kafa dağıtmak ve rahatlamak vardı.Zilin sesiyle tekrar sınıflara girdik.Marvin bizimle aynı sınıfta değildi.Bu yüzden onunla vedalaştık ve psikoloji dersine girdik.
''Bu dersi seviyorum.''
dedi miyena.Ona yüzümü buruşturup baktım.Bugün gerçekten hiç keyfim yoktu.Üzerimde bir ağırlık vardı.Oldukça sinirliydim.
''Psikolojik sorunlarından dolayı olabilir.''
dedim ve sırıttım.Koluma sert bir yumruk attı.O kadar acımamıştı ama yine de kolumu ovaladım.Miyena sırıttı.
''Dövüş dersinde görüşeceğiz.''
''Bu bir meydan okuma mı?''
''Bu bir tehdit.''
Bana dil uzatınca kahkahamı durduramadım.Oda benimle beraber kahkaha atmaya başladı.Dersin ardından sınıftan ayrıldım ve kılıç eğitimi dersi için stad a doğru yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİ
FantasyUzun yıllar önce bir kral yüzüne dağılan özel bir aile... Bu ailenin en özel üyesi... Keşfedilmemiş yetenekler... Yeni dünyalar... Kabullenilmeyen aşklar...