Yolculuk

24.6K 1.2K 106
                                    

Multimedia Ayaz.(şükür ) Ve bölüm ithafı Goldpimil'e...

Kahretsin!

İkimizde göz göze gelince aynı anda kılıçları bıraktık.Şaşkınlığım ikimizinde görmediği oldukça zor bir hareketi gerçekleştirmemizden değildi.

Yutkundum.Bunda neyin nesiydi?Rüyada mıydım?Herşeyi en başından mı yaşıyordum yoksa?Ayaz'a baktım.Oda en az benim kadar şaşkındı.

Salon sessizliğe gömülmüştü.Kimseden en ufak ses çıkmıyordu ve herkes merakla bizi izliyordu.

Kılıcı elimden düşürdüm.Her şey yeniden mi başlıyordu?Titreyen kolumu zar zorda olsa kaldırdım.

Gördüklerim karşısında dudağımı ısırdım.Üç.Üçüncü seviyeye yükselmiştim.Korku dolu gözlerimi Ayaz'a çevirdim.Yanıma geldi ve bileğimi kaldırdı.

Kendi bileğinide kaldırınca kaşlarım çatıldı.Buda ne demekti böyle?Ayaz'ın yüzüne yayılan gülümseme dahada büyüdü.

"Galiba benden kurtulamayacaksın"

Koluna yumruk attım ve bileğindeki üç sayısına gerçekliğinden şüphe ederek dokundum.O da seviye atlamıştı.Yalnız değildim.

Her şey o kadar ani olmuştu ki.Ah buna inanamıyorum.Önce anahtar dövmesi şimdide bu.Hayatım nereye gidiyordu?

Peki gördüğüm rüyalar.Ya da kabus mu demeliyim?Gerçek fakat annem ne demeye çalışıyordu?

Koçun yanımıza geldiğini farketmedik.Bileğimi tutunca yerimde sıçadım.Aynı şekilde Ayaz'ında bileğini tuttu ve dikkatle baktı.

"Tebrik ederim"

dedi ikimizide süzerek.

"Seviye atladınız"

Şaşkındık,herkees şaşkındı.Bunu nasıl yaptığımızı bilmiyordum ama bir daha olmaması için dövüşmemeliydik.

Sanırım Ayaz'la buna kafa patlatmamız gerekecek.Stad'tan çıkarken prens de yanımızda belirdi.

"Saray işini düşündün mü?İkinizde,ikinizinde gelmesini istiyorum."

Prens'e kaşlarımı kaldırarak baktım.Ayaz onu neredeyse öldürüyordu ve o hiçbirşey olmamış gibi davranıyordu.

Tekrar Ayaz'a döndüm.Ayaz prens'e bakıyordu.

"Onur duyarız"

dedi ve ben daha ağzımı açamadan beni sürükleyerek odaya çıkarttı.

"Ayaz ne yapıyorsun?"

Cevap vermeden eşyalarını toplamaya başladı.

"Ayaz neden kabul ettin?Bana neden sormadın?"

"Eğer en ufak bir hata yaparsan seni zindana kapatırlar."

"Ne?"

Dolabına yöneldi ve kıyafetlerini çantaya doldurdu.

"Ayaz neler oluyor?"

Bana baktı.Gözlerini kapattı.

"Eğer kabul etmezsen seni zorla saraya götürecekler"

"Ha?"

O kadar şaşırmıştım ki.

"Neden?"

"Adrian'ın kaçtığı farkedilmez mi sanıyordun?"

Yatağıma çöktüm.Hayatım daha ne kadar iğrençleşebilirdi acaba?

"Peki Adrian'la benim ne alakam var?"

DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin