Prens'in odasının önünde dikilmiş duruyordum.İçeri girmek ve girmemek arasında kalmıştım.Ne yapmalıydım?Ona nasıl yardımcı olabilirdim ki?
O an kral'ın ne demek istediğini anladım.Ahmak kafam!Elimde alnıma vurdum.Derek'in benimle uğraştığı gibi onunla uğraşmama gerek yoktu.Kahretsin bunu daha önce nasıl akıl edemedim?
Onun duygularıyla oynayabilirdim.Geçici olarak oynamayı becerebiliyordum fakat kalıcı olarak oynamanın bir yolunu bulmam gerekiyordu.Bunu yapmanın yolunu kendi kendime öğrenmem çok zordu.Yardım almalıydım.
İçeri girmeden oradan hızla uzaklaştım.İki gün boyunca prens'e nasıl yardımcı olabileceğimi düşünüp durmuştum.Aklıma gelen onca fikrin saçmalığını şu an farkediyordum.Öncelikle kalıcı olarak duygularla oynamanın yolunu öğrenmeliydim.
Bunun için aklımda bir fikir vardı ve umarım düşüncelerimde haklı çıkardım.Hızla Derek'in odasına girdim.Kapıyı çalmayı unutmuştum fakat şu an bu umurumda değildi.Derek pencereden dışarı bakıyordu ben içeri girince bana döndü.
"Burada ne arıyorsun?"
Nefes nefese ona baktım.Gülümseyerek konuşmaya başladım.
"İçeri öylece girdiğim için üzgünüm"
derin bir nefes alıp devam ettim.
"Kalıcı olarak duygularla oynamayı öğrenmem lazım"
Derek gözlerini devirdi.
"Ben nerden bilebilirim.."
"Daha bitirmedim"
diyerek sözünü kestim ve devam ettim.
"Ailem ile ilgili yazılmış bir kitap falan olmalı.Nasıl olsa yıllarca burada yaşadılar.Ailenin genç üyelerine yeteneklerini kontrol etmelerine yardımcı olmak için yazılmış bir kitap"
diye sordum umutla.Umarım böyle bir kitap varsa yanlarında götürmemişlerdir.Derek bana şaşkın şaşkın baktı.
"Tahmin ettiğimden daha zekisin"
dedi gözlerini benden ayırmadan.Umutla ona bakmaya devam ettim.Lütfen böyle bir kitap olsun,lütfen lütfen...Derek odanın diğer tarafındaki başka bir kapıya yöneldi.
"Burada bekle"
dedi.Heyecanla beklemeye başladım.İçimde büyüyen heyecanı bastırmak istercesine elimi karnıma bastırdım.Beklemek beni tüketiyordu.
Derek elinde oldukça eski bir kitapla odadan çıktığında sevinçle dudaklarımı dişledim.Bu gerçek olamayacak kadar şaşırtıcıydı.Hem Derek'ten iltifat almıştım hemde böyle bir kitap gerçekten vardı ve şu an Derek'in elindeydi.
"Evet böyle bir kitap var"
dedi elimdeki kitabı incelemeye devam ederken.O an düşen köşeli jetonumla kaşlarımı çattım.
"Böyle bir kitabın varlığından haberdarsan neden daha önce bana göstermedin?"
"Çünkü hazır değildin?"
"Ne?"
"Bu yeteneğe sahip insanların yeteneklerini kendi başlarına keşfedip geliştirmeleri onları daha güçlü kılar.Burada yazdığına göre bazı aile üyelerinin tamamen gelişmeleri yıllar alabiliyormuş.
Sense birkaç ayda tamamladın sayılır.Ne kadar güçlü olduğunu farketmen lazım.Kendini küçümseme.Bu kitap çok değerli.Elimizdeki tek kitap.Birkaç kopyası var fakat bu kitabın diğer seviyelerini aile saraydan kaçarken götürmüşler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİ
FantasiUzun yıllar önce bir kral yüzüne dağılan özel bir aile... Bu ailenin en özel üyesi... Keşfedilmemiş yetenekler... Yeni dünyalar... Kabullenilmeyen aşklar...