Kurtuluş

12.5K 797 15
                                    

"Elanor"

Dedi Ayaz.Hemen ayaklandım ve Ayaz'ın yanına dikildim.Elanor'un gözleri bir bana bir Ayaz'a kayıyordu.Sonunda annemde takılı kaldı.Dudakları aralandı.Ne söyleyeceğini merakla bekledim.

İçinde bir telaş vardı.Ve yeni yeni yeşermeye başlamış bir umut.Ağzını tekrar kapattı.Ne diyeceğini bilemiyor gibiydi.Bir adım öne gittim.

"Elanor bak.."

"Kaçıyor musunuz?"

Ayaz'a baktım.İnkar etmenim bir anlamı yoktu.

"Çalışıyoruz"

Dedim.Gözleri tekrar anneme kaydı.

"O kim?"

Derin bir nefes verip tekrar konuştum.

"Elanor"

Beni dinlemiyordu.

"O kim?"

Diye yeniledi sorusunu.Gözlerimi kapadım.Ah!Kaçışımız yoktu.Bunu anlamıştım.

"Annem"

Dediğimde ağzı bu sefer şaşkınlıkla aralandı.

"Annen mi?"

Gözleri bu sefer bir anneme bir bana kayıyordu.

"Bizi durduracak mısın?"

Diye sordu Ayaz.Elanor dudağını dişledi.

"Bir şartla"

"Ne?"

Diye sordum aceleyle.Zamanımız daralıyordu.

"Bende sizinle geleceğim"

"Ne?"

Bu seferki ağzımdan şaşkınlık nidası olarak çıkmıştı.Bana yalvaran gözlerle bakıyordu.Neden bizimle gelmek istiyordu ki?Ayaz aklımdaki soruyu dile getirdi.

"Neden bizimle gelmek istiyorsun?"

"Çünkü gelmezsem kral beni öldürecek"

Kaşlarımı çattım.

"Onları Derek'le konuşurlarken duydum.Beni prens'in aklını kurcalamamam için öldürecekler.Bir kazaya kurban gideceğim"

Sona doğru sesi kısılmıştım.Ayaz'la bakıştık.Başımı onaylar bir şekilde salladım.Ayaz kafasını yere eğdi.

"Tamam Elanor."

Dedi.Elanor parıldayan gözlerle bize baktı.Nemli gözlerini kırpıştırdı ve minnettar bir şekilde konuştu.

"Teşekkür ederim"

Gülümsedim.Yanımıza oturduğunda annem onu süzüyordu.O da anneme dikkatle bakıyordu.

"Nasıl gitmeyi planlıyorsunuz?"

Diye sordu.

"Süt ve yumurta getiren kamyona binmeyi planlıyoruz"

Eliyle alnını ovaladı.

"O kamyon buradan çıkınca şehrin ortasına yol alır.Yani ormanın tam tersi yönüne.Peki nereye gideceksiniz?"

Ayaz'a kararsız bir şekilde baktım ve yerimde kıpırdandım.

"Bir geçit var"

"Ne geçidi?"

Nefesimi dışarı üfledim.

"Büyülü bir geçit.İçeri girebilceğimizi bilemiyorum ama tek şansımız orası"

DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin