Derek'in karşısında oturmuş şu an onun duygularını çözmeye çalışıyordum.Kahretsin ki ifadesi her zamanki gibi ifadesizdi.
"Belkide şu an hiçbir duygu hissetmiyorsun ve bende bu yüzden senin duygularını okuyamıyorum"
diye tahminde bulundum.
"Saçma"
dedi gözlerini gözlerimden çekmeden.Ona bakmaya devam ettim.Bu adam sakallarını kesmiyor muydu?Saatlerdir buradaydım ve hiç bir gelişme olmuyordu.
Sanırım aile yeteneğinden payımı alamamıştım.Genlerime doğum lekesinden başka bir şey geçmemişti anlaşılan.
Derek yüzünü buruşturunca istemsizce kaşlarımı çattım.Ellerini başına götürdü.
"Bugünlük bu kadar"
dedi aniden ayaklanarak.Sendeledi fakat hemen toparlandı.
"Yarım saat sonra stad'ta ol"
dedi boğuk bir sesle.Ben şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.Kendini hemen odadan dışarı attı.Ne olmuştu şimdi?Hemen arkasından ayaklandım.
Çok şaşırmıştım.İlk defa ifadesiz yüzünden taviz vermiş ve yüzünü buruşturmuştu.Neler olduğunu çok merak ediyordum tabi ama ona soracak kadar aptal değildim.
Odadan çıkıp sessizce merdivenlerden indim.Temiz havaya ihtiyacım vardı.Kendimi bahçeye attım.Merdivenlerde Derek'e rastlamamıştım.O kadar çok merdiven vardı ki hangisine yöneldiğini bilemezdim.
Bahçede etrafı inceleyerek dolandım.Arka tarafa geçtiğimde salıncakta gülerek sohbet eden Ayaz ve Elanor'la karşılaştım.
Kıskançlık.Yanlarına yaklaşıp arkalarında boğazımı temizleme cesaretini göstermemi sağlayan duygu.Sinirliydim.Ben dersteyken pek hoşlanmadığım bir kızla sohbet ediyordu.
Boğazımı temizlediğimde ikiside başını bana doğru çevirdiler.Sinirle dudağımı ısırmıştım.Ayaz'ın yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı.
"Ah Arya"
Hemen ayaklandı ve yanıma gelip beni kucakladı.O bana sarılırken ben kollarımı iki yanıma. sarkıtmıştım.Ona karşılık vermemiştim.Elanor'da sinir olmamı sağlayacak bir tonda konuştu.
"Arya ne tesadüf!"
Cevap vermedim.Ayaz'a bakıp yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim.
"Ne oluyor?"
"Sohbet ediyoruz"
dedi eliyle yanağımı okşayarak.Ona ifadesiz bir suratla baktım.Bundan nefret ediyordu.Kaşlarını çattı.
"Birşey mi oldu?"
dedi merakla.
"Hayır"
dedim soğuk bir şekilde.Gözlerini kıstı.Yüzüme yine zoraki bir gülümseme yerleştirdim.
"Derek'le yarım saat içinde dersim var"
dedim.Ayaz başını salladı.İkimizde 'sonra görüşeceğiz' bakışları attık birbirimize.Sinsi bir şekilde gülümsedim.Ayaz'ın dudaklarına yapıştım ve ona ateşli bir öpücük verdim.
Bu Elanor'a o benim deme tarzımda.Evet o benim.Ayaz ilk başta şaşırsada bozuntuya vermeden belimden tutup beni kendisine yasladı.Biraz uzun bir öpücük'ten sonra ondan ayrıldım.
İkimizde nefes nefeseydik.Elinden tutup onu salıncağa götürdüm.Elanor biz öpüşuürken önüne dönmüştü.İkisinin ortasına oturdum.Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle Elanor'a döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİ
FantasyUzun yıllar önce bir kral yüzüne dağılan özel bir aile... Bu ailenin en özel üyesi... Keşfedilmemiş yetenekler... Yeni dünyalar... Kabullenilmeyen aşklar...