Multimedia da Mira var.
Uzun bir süre ses çıkarmadan yemeğimizi yedik.Kafamı kaldırdığımda Ayazın yanındaki o kızla göz göze geldim.Bana kötü bakışlarından yollayıp sırıttıktan sonra Ayaza dönüp onunla sohbet etmeye devam etti.
''Ne oldu?''
Mira nın sesini duyunca ona döndüm.Farkında olmadan çattığım kaşlarımı eski haline getirdim ve
''Şu kızın adı ne?''
diye sordum.Tek kaşını kaldırıp arkasına baktı.
''Hangisinin?''
''Ayazın yanındaki.''
dedim ve devam ettim.
''Kızıl saçlı olan.''
Tekrar bana döndüğünde sırıtıyordu.
''Asret''
dedi.Kaşlarımı kaldırdım.Değişik bir ismi vardı.Kızı inceledim.Balık etliydi.Yüzü fena değildi.Tatlı değildi.Güzel de değildi.Kendine has bir çekiciliğide yoktu.Ayazın o kızda ne bulduğunu anlamamıştım.Kızı tekrar süzdüm.Hayır hala güzel gözükmemişti gözüme.Mira yüzümden pür dikkat kızı süzdüğümü anlamış olacakki
''Aslında sadece arkadaşlar.''
dedi.Ne dediğini anlamamış gibi
''Ne ?''
dedim.Yüzündeki sırıtış büyüdü ve
''Ayaz ve Asret sadece arkadaş dedim.Bildiğime göre daha öncede tanışıyorlarmış.''
dedi.Omuz silktim.Beni ilgilendirmezdi.
''Asretin ondan hoşlandığı apaçık ortada''
dedim.
''Ah evet.''
dedi.
''Aslında tüm kızlar ondan hoşlanıyor.''
Dudaklarını büzdü.
''Ukala nın teki ve onda ne bulduklarını anlamıyorum.''
Gülümsedim.Karşılıklı düşündüğüm biriyle karşılaşmak ne güzeldi.Yemeğimizi bitirip kalktığımızda Mira yı takip ettim ve onunla beraber tepsimi bırakıp yemekhanenin çıkışına doğru ilerlerken biri gelip yandan bana çarpınca elindeki tepsinin içerisinde ne kadar yemek varsa hepsi üzerime dökülmüştü.Gözlerimi büyütüp yemeği üzerime boca eden kişiye döndüm.Asret.
Yemekhanedeki herkes bir an şaşkınlıkla sessizce bize baktılar.Ardından hepsi gülmeye başladı.Sinirle ona bakıyordum.Onun yüzündeyse aptal bir gülümseme vardı.Bunu neden yapmıştı ki?Gözüm Ayaza takıldı.Yüzünde halinden memnun bir tebessüm vardı.Asret te Ayaza döndüğünde yanımdaki masadan çorba kasesini alıp Asretin kafasından aşağı boca ettim.Şaşkınlıkla bana döndü.Neredeyse gözlerinden alev çıkacak sandım.Yemekhane tekrar sessizliğe gömüldü.
''Pardon,kesinlikle bilerek yaptım.''
dedim ve üzgün bir şekilde dudağımı büzdüm.Normalde kimseye kafa tutacak biri değilim fakat bunu nasıl yaptığımı ben bile bilmiyorum.
Ayaz ise kızın arkasında bir yerlerde sırıtıyordu.Asret sinirli bakışlarını benden çekip arkasına döndü.Ayazın yüzündeki sırıtmayı görünce yumruklarını sıkıp hızla yemekhaneden ayrıldı.Bende etrafımızdakilerin şaşkın bakışları karşısında Mira nın sürükleyişiyle yemekhaneden çıktım.
Odama doğru ilerlerken Mira hala gülüyordu.
''Yeter Mira!''
Bana baktı.Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.Bu haliyle o kadar komik görünüyorduki...Gözlerimi devirip odama girdim.O da beni takip etti.
''Bunu yaptığına hala inanamıyorum.''
dedi.Cevap vermeden yatağıma oturdum.Tiksintiyle üzerimdekilere baktım.Mira gülmenin son anlarını yaşıyordu.Kendini yatağıma attıktan sonra tavanı izlemeye başladı.Onu taklit ederek
''Sadece arkadaşlar.''
dedim.
''Sadece arkadaşının oda arkadaşının kafasına tepsisini geçirmez.''
deyince daha çok gülmeye başladı.Gözlerinden yaş gelmişti.
''Ben duşa giriyorum.''
dedim.Kahkahalarının arasında bana başını salladı.Dolabımdan kıyafetlerimi alıp banyoya geçerken hala arada bir kıkırdıyordu.Kısa bir duş aldıktan sonra kurulandım ve kıyafetlerimi giyindim.Kirlileri kendi kirli sepetime attıktan sonra odaya geçtim.
Mira dolabımın önünde dikilmiş kıyafetlerimi inceliyordu.Beni görünce yüzünde bir tiksinme ifadesiyle dolabımı işaret ettiğinde gözlerimi devirdim.Aynısını Miyenayla da yaşamıştık ama o alışmıştı benim giyim tarzıma.
''Neden bütün kıyafetlerin erkek kıyafeti.Yoksa yanlış dolaba mı bakıyorum.''
dedi yüzünde muzip bir gülümsemeyle.
''Erkek kıyafetlerini severim ama onlar erkek kıyafeti değil.''
dedim.
''Ciddi misin?''
deyip tekrar dolabıma döndü.Dolabımın kapaklarını kapadım.Kafasını iki yana salladı.
''Ah senin kız olduğuna inanamıyorum.''
dedi.
''Benim isteğimle olmadı.''
deyip ellerimi 'ben masumum' dercesine kaldırınca koluma vurdu.Ona gülümsedim.Gülümsememe karşılık verip
''Sıkıldım.Hadi sana biraz etrafı gezdireyim.''
deyip kolumu tuttuğu gibi beni odadan çıkardı.
Merhaba Arkadaşlar!
Hikayemi okuyup voteleyenlere sonsuz teşekkürlerimi ilettikten sonra söylemeliyim ki bana göre oldukça uzun bir bölüm oldu.Ayrıca diğer hikayem olan SAKLAMBAÇ ı daha yazmaya başlamadım.Ama aklımdaki kurguyu oluşturan biricik inatçı turşuma sonsuz teşekkürlerimi yolluyorum.kendisi tam bir turşu. =) İki hikayeminde ilk okuyucusu olma şerefine erdi.İsmini açıklamamı istemiyor.Burdan ona bol öpücük gönderiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİ
FantasyUzun yıllar önce bir kral yüzüne dağılan özel bir aile... Bu ailenin en özel üyesi... Keşfedilmemiş yetenekler... Yeni dünyalar... Kabullenilmeyen aşklar...