"Bu saçmalık"
"Arya"
Dedi Ayaz yanıma oturarak.Ona baktım.
"O geçit belkide tek kurtuluş şansımız"
Başımı iki yana salladım.
"Olmaz,yapamam"
İç çekti.
"Bak,buradan kaçtığımızda nereye saklanacağız?Şehirlerde ya da köylerde bizi mutlaka bulurlar.Ormanda yaşama şansımızda yok"
Haklıydı.Bu düşünce beni ürpertti.
"Yapabileceğimi sanmıyorum"
"Belkide Adrian yakalandı."
Gözlerimi ona çevirdim.Korku dolu bakışlarımdan her şeyi anlamış gibi devam etti.
"Tabi bu sadece bir ihtimal"
Kafamı geriye attım.
"Nasıl yapacağım?"
"Onu tek konuşmaya ikna edip duygularıyla oynayacaksın"
Gözlerimi kıstım.İşte bu plandan nefret etmem icin bir sebep daha.
"Bende fırsattan istifade anneni zindandan çıkaracağım"
"Korkuyorum"
Diye mırıldandım.Kollarını bana doladı.
"Başaracağız"
"Sonra?"
Diye sordum.Planı daha kaç kez tekrar edeceğimizi bilmiyordum fakat eksikleri yakalamaya çalışıyordum.Kusursuz olmalıydı.
"Sen yorgunum bahanesiyle balo'yu terk edeceksin ve bahçedeki o yerde buluşacağız"
"Arabanın geleceğine emin misin?"
"Her gün aynı saatte orada oluyor Arya,merak etme"
İç çektim.
"Tamam"
"Yakalanırsak bir daha böyle bir şansa sahip olamayacağız"
"Kötü düşünme"
Diye uyardı beni.
"Buradan kurtulacağımıza emin olabilirsin"
Gülümsedim.
"Sana inanıyorum"
"İnanmalısın"
Kıkırdadım.
"Hadi hazırlan"
Dedi beni bırakarak.Kapıya doğru ilerlerken onu izledim.Odadan çıkmadan önce son bir kez bana baktı.Arkasından kapanan kapıyla beraber kendimi yatağa bıraktım.Bunu başarabilecek miydim?
--------------------------------------
Üzerimdeki elbiseyi son kez kontrol ettim.Rahat bir elbise giymiştim.Aslında beyazdı ve eteği biraz kabarıktı.Altına pantolon ve atlet giymiştim.
Böylelikle kaçarken elbiseyi çıkarıp atabilecektim.Son kez aynada dikkatle kendimi süzdüm.Saçlarım topluydu.Altımdaki kıyafetlerin belli olmadığına bir kez daha emin olduktan sonra hazır olduğuma karar verdim.
Odamdan çıktım ve Ayaz'ın odasına uğradım.Beni görünce dikkatle beni süzdü.
"Nasıl olmuş?"
Dye sordum.Güldü.
"Muhteşem"
Diye fısıldadı yanıma gelip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİ
FantasíaUzun yıllar önce bir kral yüzüne dağılan özel bir aile... Bu ailenin en özel üyesi... Keşfedilmemiş yetenekler... Yeni dünyalar... Kabullenilmeyen aşklar...