Dans

25.5K 1.5K 56
                                    

Mira beni odama bırakıp kendi odasına hazırlanmaya gittikten sonra kıyafetlerimi yerleştirdim. En sona Mira'nın aldığı paket kalmıştı. Yatağıma oturup yavaşça paketi açtım.

İçinden makyaj malzemeleri çıktığında gülümsememe engel olamadım. Bu kız cidden deli.Bunları kullanmayacağı bilmesi gerekirdi.Onlaarıda dolabımın bir köşesine sıkıştırıp banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım.

Saçımı havluyla sarıp yatağima uzandım. Saçlarımı kurutmaktan hiç hoşlanmam.Yaklaşık bir saat boyunca dinlendim fakat uykumu Mira 'nın sesi böldü.

"Aryaa...."

"Of ne var"

"Kalksana kızım bara gideicez ve sen hala hazırlanmamışsın"

"Hazırlanmam mı gerekiyordu?"

"Aryaa..."

Tek gözümü açıp ona baktım. Bugün aldığı çiçekli elbiseyi giymiş. Altınada toz pembe platformlar giymişti.Dudağımı büzüp ona baktım. Gerçekten çok hoş olmuştu.

"Çok güzel olmuşsunn"

Bana bakıp sırıttı.O zaman yüzündeki sade makyajı farkettim.

"Teşekkürler canım ama beni iltifatlarla kandıramazsın. Kalk hazırlan."

Yatakta oturur pozisyona geldim ve suratımı asıp ona baktım. Yanıma yaklaşıp başımdaki havluyu çekti. Hafif nemli saçlarım omuzlarımdan döküldü.

Eliyle ayağa kalkmamı işaret etti ve dolabıma yöneldi.

"Evett. Bugün aldığımız elbisenerdeymiş bakalım"

"Ne?Hayır hayır olmaz. Elbise giymemm ben saçmalama Mira"

Bana dik dik baktı.

"O elbiseyi dolabında süs olarak dursun diye almadım Arya.Hah burada"

Elbiseyi dolabımdan çıkardı alttanda ayakkabımı bulup onları bana uzattı.

"Çabuk üzerini giyin ve yanıma gel"

deyip dolabımı kurcalamaya devam etti. Suratımı asıp banyoya geçtim.

Elbiseyi ve ayakkabıyı giydikten sonra saçlarımı tarayıp dalgalandırdım. Saçlarım doğal olarak dalgalı olduğu için işim kolaydı.

Banyodan çıktığımda Mira elinde makyaj malzemelerinin olduğu paketle beni bekliyordu.Ona korku dolu gözlerle baktım.Gözlerini kısıp oturmam için yatağı işaret etti.

"Mira buna ne gerek var?“

"Sus ve otur Arya. Bugün dört dörtlük olmanı istiyorum.İtiraz yok"

Suratımı asıp yatağıma oturdum.Elindeki paketi kurcalayıp içinden göz icin olan şeyleri çıkardı. Cidden bunların adı neydi? Bir tanesini elime alıp incelemeye başladım.

"Rimel"

dedi ve başımı kaldırıp kirpiklerime o şeyden sürmeye başladı.Bitirdiğinde öbürünü alıp gözümün üstüne ince bir çizgi çizdi.Ardından paketten tek adını bildiğim makyaj malzemesini yani ruju çıkardı.

Beni inceleyip yüzünde halinden memnun bir ifadeyle kırmızı ruju pür dikkat dudağima sürdü.Bir süre ifadesiz bir şekilde beni inceledi. Fazla abartmaya gerek yok deyip elindekileri geri pakete tıktı.

Bana döndü.Yüzünde kocaman bor gülümseme vardı.

"Çok seksi oldun kızım"

Kaşlarımı çatıp ona baktım.Sonra hızla kalkıp aynaya baktım.

Aynaya bakmamla geri dönmem bir oldu. Hayır,bu ben olamazdım.Tekrar kafamı aynaya çevirdim.Bu aynadaki kişi o kadar farklıydı ki. Doğru kelime bir türlü aklıma gelmiyordu.

Gür siyak kirpiklerim ve gözümün üzerindeki lacivert çizgiyle gözlerim bambaşka bakıyordu.Fileli etekli larcivert mini eteğim,topuklu ayakkabılarım ve kırmızı mat rujumla karşımda bambaşka biri duruyordu.

"Ee?"

Mira ya dönüp tekrar aynaya baktım.

"Abartılmamış hali bu mu?"

diye sordum gülümseyerek. Gözlerini devirdi ve beni bileğimden tutup sürüklemeye başladı.

Okuldan cıktık ve bara doğru ilerlemeye başladık.Bardan içeri girdiğimizde etraftaki uğultu kesildi ve sadece net bir şekilde şarkısını söyleyen çocuğun sesi duyuluyordu.

Herkes bize bakıyordu.Ciddiyim.Öyle dikkatli bir şekilde beni -altını çizerim özellikle beni-inceliyorlardıki rahatsız oldum ve Mira'yı kolundan tutup ikizlerin masasına çektim.

Hala erkekler bana bakarken bakışları umursamamaya çalışıp ikizlere

"Selam"

dedim.İkiside aynı anda açık kalmış ağızlarını kapayıp bana

"Selam"

dediler.Hala şaşkındılar ama gözleriyle beni süzmeyi bırakıp birbirleriyle bakısıp masaya odaklandıklarında bir nebzede olsa rahatladım.

Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde Ayazla göz göze geldim.Bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.Ona umursamaz bakışlar atıp başımı başka yöne çevirdim.

"Ooo bakıyorumda biri Mira'nın ellerinden geçmiş."

Mirayla aynı anda arkamızı dönüp Adrasa sarıldık.

"Hop yavaş kızlar.Ben ikinizede yeterim"

gülüp ikimiz iki yandan Adrasın omzuna yumruğumuzu geçirdik.

"Sert kızlarım benim"

deyip bizi masaya yaklaştırdı.Bir süre bakıslarını benim üzerimde gezdirdi ve elimden tutup beni masadan uzaklastırdı.Ardından beni kendi etrafımda çevirip uzaklaştırdı ve beni yavaşca kendine doğru çekti.Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Nefesini yüzüme üfleyip

"Ve seksi kızlar "

dedi ve beni kaldırdı. Cidden herkes neden pür dikkat bana bakıyordu ki?

Adrasa gülümseyip masaya döndüğümde bizi izleyen onca gözün arasında çatık iki kaş dikkatimi çekti.

Ayaz kaşlarını catmış bir şekilde bana bakıyordu.Yanında Asrette şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

Ve o an farkettimki Asret oldukça güzel görünüyordu.Tamamm biraz kilolu olabilir fakat o kadarda cirkin değil ve yüzündeki çilleri kapattığı için oldukça güzel gözüküyordu.

Eteği benimkinden uzun olduğu için bir kez daha utandım. Bugün en kısa eteği ben mi giymiştim?Bakışlarımı bizim masaya odakladım. Kim kiminle dans edecek onu tartışıyorlardı.

"Aryayla ben dans edeceğim"

"Hayır önce ben sonra eş değiştiririz"

"Hoop noluyo? Arya benim"

Gözlerimi devirdim. Yanımda Mira kıkırdıyordu.Kulağıma fısıldadı.

"Paylaşılamamak nasıl bir duygu?"

Tekrarr gözlerimi devirdim.

"Çocuklar!Üzgünüm ama ben dans edemem"

"Neden?"

Ücü aynı anda bana dönüp konuşunca gülımsedim.

"Ben dans etmeyi bilmiyorum ki"

"Aa"

"Öğretiriz"

"O kadar zor değil"

"Evet"

"Hem bende dans etmeyi bilmem ama seninle dans etmek istiyorum"

Keril bunu söyleyip dudağını büzünce kendimi tutamayıp bir kahkaha attım.

"Gerçekten hiç gerek yok dansa falan"

"İyi ben içecek birşeyler getireyim o zaman"

deyip Adras yanımızdan ayrıldı.

DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin