İlk defa

37.2K 1.9K 69
                                    

 Marvin kolunu omzuma attı.

''Kılıç eğitimi dersine mi gidiyorsun?''

''Evet.Sen de mi?''

deyince başını salladı.Aşağı kata doğru inmeye başladık.

''Neden bu kadar sessizsin?''

deyince omuz silktim.Konuşacak havamda değildim.O da anlamış olacak ki pek üstelemedi.Stad en aşağı kattaydı.Oldukça büyük bir salondu.Kılıçlara doğru yöneldim ve kendime uygun dengeli bir kılıç seçtim.Kılıçla denge hareketleri yaparken Marvine baktım.Hala kendine uygun bir kılıç seçememişti.Kılıçların arasından benimkinden biraz uzun bir kılıç seçip Marvine uzattım.Kılıcı kontrol ettikten sonra bana gülümsedi ve :

''Saol''

dedi.Ona gülümseyerek karşılık verdim.Ben 5. sınıf kılıç ve ok eğitimi alıyorum.En yüksek sınıf 1 ve şu an 1.sınıf bir kılıç ustası yok.Yakın zamanda 1. sınıf kılıç ustası makamına ulaşan da yok.Sadece efsanelerde.

Bunun sebebini bilmiyordum fakat pek kafa yormayada niyetim yoktu.Seviye şehirlerinde yükselmek çok daha ilgi çekiciydi.Daha yeni seviye atlamıştım ve henüz seviye atlamak gibi bir amacım yoktu.

 Koç içeri girdiğinde herkes sıraya girdi.Koç 2. sınıf bir kılıç ustası.Koçun uyarısıyla ısınma hareketlerine başladık.Tam koşmaya başladığımızda içeri bir çocuk girdi.Onu daha önce hiç görmemiştim.

Koç bazı zamanlar üst sınıf öğrencileri bize hareketleri daha kolay göstermek için getirirdi.Fakat bu çocuk ilk defa geliyordu.Demekki koç ona ceza vermişti.Çocuk esmerdi.Kahve büyük gözleri,yüzünün tam ortasındaki simetrik hoş burnu,çizgi şeklinde ki dudakları,çenesinin altındaki keçi misali sakalı ve yapılı vücuduyla tüm kızların dikkatini çekmişti.Fakat çocuk aşırı zayıftı.Çocuğu incelerken kafamı bir şeye çarptım.

''Ah,Marvinn!''

Bana döndü ve sırıttı.

''Sende mi Brütüs''

deyince omzuna yumruk attım.Oda kahkaha attı.Etrafıma baktım.Bütün kızlar kafalarını ovuyorlardı.Bu hiç hoş bir şaka değildi.

''Kes sesini bunun hesabını sonra vereceksin.''

Pis pis sırıtmaya devam etti.

''Bunu Miyenaya anlatmak için sabırsızlanıyorum.''

Tam ona bir yumruk daha atacakken kolumu tuttu ,bana yaklaştı ve:

''onun önünde daha fazla rezil olmak istemiyorsan bana vurma ''

deyip uzaklaştı.Resmen burnumdan soluyordum.Çocuğa döndüm.Bana mı bakıyordu o.Kaşlarımı çattım ve Marvinin yanına sıraya girdim.Hala sırıtıyordu.

''Seni geberteceğim piç''

deyince kahkahasına engel olamadı.Koçun onu delercesine bakışlarını farketip sustu.Koç boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.Tabi konuşmayı dinlemiyordum.Çocuğa odaklanmıştım.Koç yeni bir hareketten bahsediyordu galiba.Çocuk bir anda bana dönünce bakışlarımı koça çevirdim.

''...bu hareketi ben ve Ayaz sizlere gösterdikten sonra  eşleşip siz deneyeceksiniz.''

dedi.Demek adı Ayazdı.Hareketi Ayazla beraber kusursuz bir şekilde ağır çekimde bize gösterdikten sonra birde normal hızda tekrar ettiler.

''Eşleşince biri dışarda kaldığından dolayı o kişi bugün Ayazla eşleşecek.''

Neyseki ben Maryenle eşleşecektim.Ki etrafıma baktığımda Marvin yanındaki kızın bileğinden tutup bana el salladı.Seni adi.Ben tek kalmıştım.

DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin