Multimedya da Arya var ;) İthaf isteyenler msj atsın...
"Oha..."
Ağzım iki karış açık kalmış biçimde dans pistine bakıyordum. Bunu hiç beklemiyordum.
Suratına kokteyli püskürtme sebebimi öğrenmek için ikizler'de dans pistine döndüler.
"Aaa..."
"Bari ortalıkta yapmayın"
"Burda aile var"
"Utanmazlar"
Gözlerimi devirip
"Bardayız"
dedim.Hala Mira ve Adras'ın öpüşmesinin şokunu atlatamamıştım.
"Zaten birbirlerinden hoşlandıkları gün gibi ortadaydı."
dedi Karl.
"Her an olabilirdi "
Ben neden bunu daha önce farkedememiştim ki? Galiba odama yalnız dönmem gerekecekti.
"Çocuklar ben odama gidiyorum. Yarın görüşürüz"
İkisi aynı anda
"Görüşürüz"
dediler. Ardından bardan çıkıp okula doğu ilerlemeye başladım.Bu aralar tek takılmam gerekecek.Çifte kumruların peşinde dolanmak istemem.
Okula girip odama çıktım.İçeri girdiğimde Ayaz'ın çoktan yatmış olduğunu gördüm. Banyoda üstümü değiştirip yatağıma girdim ve derin bir uykuya daldım.
"Arya,Arya kalk"
Gözlerimi açtığımda karşımda Mira'yı görünce biraz şaşırdım.
"Dün bizi beklemeden gitmişsin"
Uykulu gözlerle ona baktım.
"Uykum gelmişti. Sizin dansınızı bölmek istemedim"
Bana bakıp gülümsedi.
" Adrasla dışarda bekliyoruz."
Deyip yanağımdan öpüp odadan çıktı.Bir süre arkasından baktım.Yataktan inmek için hareketlendiğimde hala uyuyan Ayaz'ı gördüm.
İçimdeki Şeytan harekete geçti.
'İntikam'
Yüzümdeki sinsi sırıtışla beraber Ayaz'ın yatağına yaklaştım.Sırtüstü yatmış uyuyordu.
Bir adım geri gittim ve üstüne atladım.
"Ayaz..."
Yaşadıgı şokla öyle bir kaktı ki kafalarımızı çarptık.
"Ah, ahmak"
diye söylenirken kaşlarını çatıp bana baktı.
"Amacın ne?"
Ellerimi iki yana açıp halimizi gösterdim ve
"Seni uyandırmak"
Bir süre bana dik dik baktı ve aniden ellerimi tutup üstüme çıktı. Sırtım yatağa değdiğinde ağzımdan küçuk bir çığlık koptu.
Yüzünü yüzüme iyice yaklaştırdı. Burnu burnuma değiyordu.Nefesi yüzümü okşuyordu.
"Beni her sabah böyle uyandırsana"
dedi yüzündeki muzip gülümsemeyle. Kalbim gereğinden hızlı atarken kapı aniden açıldı. İçeri Mira ve Adras aniden girince Ayaz kafasını kaldırıp onlara baktı. Onun dikkat dağınıklığından yararlanarak Ayazı üstümden attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUM LEKESİ -ANAHTAR EFSANESİ
FantasyUzun yıllar önce bir kral yüzüne dağılan özel bir aile... Bu ailenin en özel üyesi... Keşfedilmemiş yetenekler... Yeni dünyalar... Kabullenilmeyen aşklar...