35. Bölüm; "Gizli Mesajlar"

1K 55 97
                                    

İYİ OKUMALAR

Poyraz Ege Karel

"B..buğlem mi?" Dedim şaşkınlığım yüzünden titreyen sesimi engelleyemeyerek.

"Evet Buğlem. Niye bu kadar şaşırdın ki?"

"Buğlem benim sevgilimin adıydı." Dedim ve duraksadım.

"Daha doğrusu eski sevgilimin."

Bakışlarını tekrar karşı tarafa odaklayar cevap verdi ve cevap verdi.

"Seni çok üzmüş olmalı."

"Hayır birbirimizi hiç üzmedik. Böyle bir düşünceye nerden vardın?"

"Adını duyunca üzüldün. O yüzden öyle düşündüm."

Kısa bir süre sessizce oturduktan sonra tekrar bir soru yöneltti.

"Birbirinizi hiç üzmediyseniz neden ayrıldınız?"

"Ayrılmadık. O öldü."

"Ben çok üzgünüm, hatırlatmak istemezdim."

"Sorun değil bilemezdin." Dediğimde kendi kendine mırıldanmaya başladı.

"Ne kadar da aptalım. Niye herşeyi merak edip burnumu sokuyorum ki? Aptalca bir merak yüzünden tekrar üzülmesine sebep oldum."

Şeklinde birkaç cümle duyduğumda tekrar konuştum.

"Sorun yok. Tahmin edemezdin."
Yağan karın aniden şiddetini arttırdığında ayağa kalktım.

Kalkmasına yardım etmek için elimi uzattım.

Elime ve bana baktıktan sonra konuştu.

"Kalkmak istediğimi de nerden çıkardın? Biraz daha oturmak istiyorum."

"Ama kar çok şiddetli yağıyor ve burası soğumaya başladı. Daha fazla burada oturamamalısın."

Dediğimde derin bir nefes aldı ve beni onaylayarak uzattığım elimden destek alarak kalktı.

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim." Dedim ve arabama ilerledim. Orada duraksadığını görünce arkama dönerek seslendim.

"Gelmiyor musun?"

Şaşkınlıkla cevap verdi.

"Ben mi?"

"Evet, sen."

"Gelmem mi gerekiyor?"

"İsteğine bağlı. Ben sadece belki sıcak birşeyler içerek ısınırız diye düşünmüştüm."

Kısa bir teredütten sonra onayladı ve arabaya binerek bir kafe bulma düşüncesi ile arabayı çalıştırdım.

ღ Derin Aker ღ
*O günün sabahı*

Televizyondaki saçma magazin programını izlerken sıkıntı ile ofladım.

Mehir yeni sevgilisi ile geziyor, Ege uyuyor, Gökyüzü'nün ne yaptığı belli değil, Eylül abla kocası ile tatilde.

Vakit geçirebileceğim kimse olmadığından canım fazlaca sıkılıyordu ve bu tarz saçma magazin programları izlemek zorunda kalıyordum.

Gelen mesaj sesi ile telefonumu elime aldım ve gelen mesajı okudum.

"Derin buluşup bir şeyler yapalım mı? Çok sıkıldım." Gökyüzü'nün mesajı sanki şuanki durumumu hissetmiş gibiydi. Hemen mesajına cevap verdim.

"Olur. Bende çok sıkılmıştım zaten." Dedikten sonra odama gittim ve dolabıma yöneldim. Siyah dar pantalon ve koyu mavi düz bir sweetshirt alıp dolabı kapattım.

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin