Nasıl başlarsak öyle gidermiş... Güzel bir başlangıç yapalım.
**-**
Sen güzel kadın...
Sen benimle olsan ne güzel olur her şey...
Bahar çiçeklerinin rengi değişir
Ve gözlerinin ışıltısı ile renklenir her yer...
Mesela kış ne güzel olur...
Kar tane tane saçlarına düşer
Ve beni mest edersin o halinle...
Sen her mevsim essen bana ne güzel olur...
Bedenime değse o esintin...
Sadece benim meltemim olsan...
Sen güzel kadın...
Sen bana gelsen ne güzel olur...
O gülüşünle gelsen,
O bakışınla gelsen ve yakıp küle çevirsen...
Sen beni sevsen,
Ben sana ölsem...
Seninle ölüm bile bana festival olur...**-**
"Geleceksen bana sen gel...
Biraz sarıl, elini ver.
Ne olur sana dokunmama izin ver...
İçinde biraz biz varsak eğer..."
(BERKAY- GELECEKSEN BANA SEN GEL)
Mert Ali ikinci şarkıyı da kızın gözlerinin içine bakarak söylüyordu.
Meltem adamın bakışları ile yutkunup duruyordu, fazla cüretkar bakışlardı. Adam ise kızın şaşkınlığı ile gülümsüyordu. Meltem hiç kalbini böyle çarpıtan biriyle karşılaşmamıştı daha önce. Tolga ile iki sene çıkmıştı. Tamam ona karşı boş değildi zamanında. Ama böyle değildi işte. Bu eksikti. Bu çarpıntı, bu heyecan, bu tutku eksikti. Buraya gelirken büyük bir kavga etmişlerdi ve Meltem en sonunda bitirmişti. Hala arasa da açmamaya çalışıyordu. Onu da üzmek istemiyordu. Normalde çok iyi biriydi. O kadardı ama. İyi ve temiz kalpli. Devamı yoktu.
Tekrar sahnede ona bakarak şarkı söyleyen adama odaklandı. Şarkıyı söylediği kız sevgilisi miydi acaba? Yok canım, sevgilisi olsa böyle bakar mıydı ona?
"Çok tatlılar değil mi?" Meltem duyduğu sesle Eva'ya çevirdi bakışlarını. Eva da az değildi.
"Evet. Şey, tatlılar yani. Sevgililer her halde." Gelecek cevabı deli gibi merak ediyordu. Neden duraksayarak konuşmuştu ki?
"Yok canım, kardeşler. Reyhan benim sınıfta. Seni özellikle çağıran da o işte."
Meltem birden gülümsedi. "Çok tatlılarmış evet."
İçi mi rahatlamıştı? Şarkı bitince herkes alkışladı. Mert Ali gitarı yere bıraktı ve kız kardeşinin kulağına bir şeyler söyledi. Sonra ikisi de güldüler. Meltem çok merak etmişti ne dediğini. 'Merak' mı? Delirdi mi ne? Ona neydi ayol? Ama kulağına söylediği şeyden sonra kız kardeşi onun tarafına bakmıştı. Ne demişti de bakmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GÜNEŞ - B.A.S. III / FİNAL
RomanceBir tarafta ilk görüşte başlayan büyük bir aşk... Bir tarafta çocukluktan içlerinde büyüyen masum bir aşk... Ve kıskançlıkla harmanlanan tutkulu bir sevda... Mert Ali Alahanlı... İlk görüşte aşık olmuşlardı Meltem'le birbirlerine. İlk görüşte adam r...