Sziasztok drágáim!
Először is mindenkinek szeretnék boldog újévet kívánni, ami remélem, szeretetteljes, békés és boldog lesz számotokra! ♥♥♥
Remélem, kipihentétek magatokat, hisz holnap iskola. :((( :/
Igazából sok írótársam írt itt wattpaden erről a kérdésről, így én is kedvet kaptam hozzá. ☺♥
Fogadjátok szeretettel! ☺
Xoxo, ölelés:
cseni9_malik
Mit adott nekem 2017?
Először is ez az év volt talán a leghosszabb életemben. December közepére nagyon kifáradtam lelkileg és testileg is, de hála Istennek jött a téli szünet és végre ki tudtam pihenni magam(5 óra alvás helyett végre 10 óra! :D )
Januárban két bölcsességfogkivételem volt, mindkettő 1-1 órás műtét volt sajnos. :(
Ott sok volt a gyógyulási idő, így a névnapomat(02.04) borogatással és fájdalomcsillapítókkal, plusz varratokkal töltöttem. :D Király,mi?
Hála Istennek, minden rendben lett február közepére.
Januárban akkora hajtás volt a félév miatt, amilyet még nem tapasztaltam(nagyon nehéz és hosszú volt az az időszak).
Márciusban végre kezdett jobb idő lenni, ami egyet jelentett: jön a születésnapom. ☺
Végre 16 lettem, egy évvel öregebb.
Az április, május és a június szinte elrepültek. Dogák, beadandó, házi doga, doga, doga, kirándulás, doga, ballagás, dísztés, doga, doga, javíts a jobb jegyért, doga, ja és a végére évzáró.
Az nagy "kedvencem". 40 fok, 800 ember és sok-sok hosszú, évértékelő,búcsúztató, kitűnő tanulós beszéd. Na, nem, ez nem az én reszortom és nem az én asztalom.
Június 15-én hivatalosan is elkezdődött a nyár.
Életem legszebb és legeseménydúsabb nyara volt a tavalyi.
Koncertek(Hooligans, Esti Kornél, Wellhello, Punnany Massif), kajálások a Balatonon, Velencei-tó, barátnőzés, ottalvás, kint alvás az ég alatt, túra, nyári diákmunka, nyelviskola és hogy megspécizzem a dolgokat: aug.25-én egy komplex nyelvvizsga.
Szeptemberben ismét elkezdődött az iskola, nekem immár 10.éve.
Meghallgattam tizedjére a De nehéz az iskolatáska... című örökzöldet, és persze a szokásos sok-sok köszöntő-üdvözlő beszédet ismét 40 fokban. (Király, mi? :D )
Életem nemtudomhányadik legszebb híre volt, hogy a nyelvvizsgán sikerült a nyelvvizsgám. ☺
Az október és a november is elszaladt, beköszöntött az ősz és vele együtt jött a hideg.
Dolgozatdús és beadandódús hónapok voltak ezek, de túléltem. :D
És decemberben eljött az én kedvenc ünnepem előtti készülődés: az advent.
20-án véget ért a suli és ezzel elkezdődött a pihenés, a téli szünet.
Végre süthettem mézeskalácsot, díszíthettem fát, csomagolhattam az ajándékokat a Jézuskával ;), és végre a legfontosabb: a szeretteimmel lehettem itthon két békés hetet.
És amit még el szeretnék mondani nektek az az, hogy számomra nem csak a karácsony ünnepe a szeretet ünnepe, hanem minden másik nap az. Hisz az év minden napján kell szeretnünk másokat, akik fontosak számunkra. Igen, karácsonykor kicsit közelebb kerülünk egymáshoz, de ezt a köteléket ,ezt a szeretetet meg kell őriznünk az év további 365(-3 nap a szenteste és a karácsony miatt) napján is. Mert szeretni és szeretve lenni a legboldogabb és legszeretetteljesebb dolog a világon.
Ezekkel a sorokkal kívánok nektek boldog újévet! ♥♥♥
YOU ARE READING
The Way To The Love [AU]
RomanceBecca Emma Morgan élete maga a pokol. A szüleit elvesztette tizenhárom évesen, így a nagynénjéhez került... volna, ha az nem hagyja ott egy árvaházban. A testvérével akkor látták egymást utoljára...Ám valami csoda folytán kiengedik őt onnan tizenkil...