Chapter Twenty-Five

138 8 8
                                    

Sziasztok drágáim!❤️❤️❤️

Ismét itt van a legújabb rész, csak nektek, csak itt!😍😍😏
Köszönöm szépen nektek a rengeteg szavazatot, türelmet és az egyre növekvő megtekintések számát, kommentek számát! Nagyszerűek vagytok, na meg a legjobbak! ❤️❤️
Remélem, ez a rész is elnyeri a tetszéseteket.😉❤️😘

All the love:
cseni9_malik

Becca

Két lehetőség volt:elmondom az igazat vagy hazudok, de nagyot. Pár pillanat után mérgesen néztem Adamre.
- Először is, mit keresel itt? Nem lehetne ide jönnöd. Másrészt, a kérdésedre válaszolva: Alessandro kisfia van a kezemben, mivel ő elment nemrégen, dolga van-néztem a szemébe egy pillanatra, aztán újra le a kisfiunkra. Igen, igaz, hogy Alessandronak lett egy kisfia, csak ő két hónappal fiatalabb Aaronnál. Tudni illik, miután eljöttem összejött egy helybéli lánnyal, akit én is ismertem már. Lucia mindig is szerelmes volt barátomba, aki szintén szerette a lányt, de csak baráti érzelmek terén. Aztán valami történt és egy hosszas beszélgetés és egy vacsora után úgy döntöttek, megpróbálják együtt. Ezzel nem volt semmi baj, hisz szeretik egymást. Viszont egy becsúszott babára senki sem számított. Alessandro viszont majd kicsattant az örömtől, mikor megtudta. Igaz, hogy korai, de Lucia terhessége alatt ha lehet ezt mondani, még jobban összemelegedtek. Olyan harmonikus a kapcsolatuk, és legjobb barátom végig jelen volt a szülés alatt. A kisfiuk egy gyönyörű tejfölszőke hajjal és gyönyörű kék szemekkel lett megáldva. Nagyon édes kisbaba, és végre ide jönnek látogatóba holnap, nem pedig ma, de a volt férjemnek ezt nem kell tudnia. Federico Daniele lett a két keresztneve a picinek. Gyönyörű kisbaba, habár csak képen láthattam idáig, de holnap már élőben is. Izgulok, mert Adam még mindig méreget, hogy az igazat mondom-e, de nincs joga számonkérni engem.
- És te vagy az édesanyja a babának? - néz rám furán...és féltékenyen(?).
- Mit változtatna, ha azt mondanám, én vagyok? - nézek rá érdeklődve.
- Azt, hogy milyen hamar túlléptél rajtam, rajtunk, Becca! Azt - pillant rám a földről.
- Mit számítana ez azok után, hogy mással feküdtél le? Bells megbocsátott neked, Angel imád. Én már nem vagyok az életed része - pillantok rá, miközben a kisfiamat ringatom, aki lassan elalszik kezeim közt. Mosolyogva pillanatok le rá, miközben pillanatok alatt két kéz öleli át derekamat. Kérdő tekintettel vizslatom Adamet, aki viszont nem velem, hanem Aaronnal van elfoglalva. Megbabonázva néz le rá és csillog a szeme. Mikor rám pillant, gyorsan lefejti kezeit rólam, az idill elillan.
- Te tudod a legjobban, Becca, hogy mindig az életem része leszel. Közös gyerekeink vannak, akik gyönyörűek. Ám, mint mondtam egy éve lassan, te mindig az én Mrs. Robertsem maradsz, történjék bármi. Most pedig egy pillanatra elképzeltem, hogy ő az én kisfiam. Mindig is ez volt az álmom: egy kisfiú, tőled. Ez a kisbaba pedig ezt az érzést keltette bennem az előbb. Ne haragudj, megyek, hagylak a kisfiaddal, hadd aludjon -fordult el és mintha megtörölte volna a szemét. Nem, tuti nem sírt, nem rá vallana.
- Adam! - szóltam utána, mire kérdőn fordult vissza.
- Igen? - nézett rám.
- Bella cucca az előszobában van-mutatok oldalára.
- Ó, köszönöm, igen, ezért jöttem. Köszi! - veszi fel a cuccot és távozna, de halkan utána szólok.
- Alessandro menyasszonya az anyukája a babának, nem én - suttogok, de tudom, hogy hallotta, mert fellélegzett. Végleg kilépett a házból.
Megindulom az emeletre Aaronnal a karjaimban, miközben a szívem hevesen ver. Ilyen hosszú idő után is ilyen helyes Adam! Édes Istenem! De muszáj volt hazudnom. Ha megtudja, hogy eltitkoltam előle a fiát, itt háború lesz. Ismerem, tombolna dühében. Ezt pedig nem szeretném. Bells tudja, hogy Aaron édesapja Adam, de megbeszéltük, hogy erről nem beszélünk neki egy kis ideig. Bells nem értette, de megígérte nekem. Bízok benne, sose árulna el. Nagyon értelmes és okos lányom van, mert mikor hazahoztuk Aaront, kijelentette, hogy ő tiszta apja, azaz ugyanaz az apukájuk. Angel is imádja az öccsét, de hát 2 éves, neki még nem esnek le a dolgok annyira, mint az anyjára hasonlító nővérének. Bár nem baj, ha rajtam múlik, még hosszú ideig nem fog tudni róla.

Másnap

Alessandro és Lucia ma délelőtt érkeznek meg hozzánk. Adam pedig szintén ma hozza vissza Bellst és Angelt. Legjobb barátom tud a tegnapi hülyeségemről, bár nem támogatta, de belement a hazugságba, ha összefutnának Adammel nálunk. Anya és apa kiakadtak rám este, anya azóta nem beszélt velem, amióta tud erről a hazugságról. Szerinte el kéne mondanom Adamnek, hiszen én akartam így és ez is egy hirtelen eset volt. Nem mondom, elgondolkodtatott a tegnapi vitánk. Scarlett, Benett és Dylan, valamint Scott is anya mellett áll, apa engem védett tegnap. Bells és Angel hála az égnek az apjuknál voltak, így nem hallhattak semmit a kiabálásból. Aaron az éjjel sokszor volt fent, így nem aludtam sokat. Szemeim alatt karikák húzódtak, az arcomon észrevehető volt a fáradtság és az éjszakázó anyuka szerepe. De vajon Adam ezt nem vette észre tegnap? Vagy rajött, hogy Aaron az ő fia? Mi az igazság?
Na, vissza a valóságba. Olasz barátom és családja estek be az előszobába, ahol rögtön átöleltem őket, és megpillantottam az ő kicsi kincsüket, Federicot. Fede a második legszebb kisfiú, akit láttam életem során. Tisztán keverednek arcán Lucia és Alessandro vonásai. Ekkor felsírt az én pici kisfiam az emeleten, ahová rohantam is érte. Kiemeltem az ágyából és magamhoz szorítva őt csitítottam. Imádom a kisfiamat, de utálom, ha sír. Ilyenkor a szívem szakad meg, de szerencsére lassan lenyugodott. Alessandro állt meg a hátam mögött és elmosolyodott.
- Gyönyörű a kisfiatok, Becca! Büszke vagyok rád, hogy így bírod. De könnyebb lenne ketten, nem? Miért nem hagyod, hogy megismerje őt? A tegnapi idill tudom, hogy fontos volt neked. Ahogy csillogott a szeme, mikor a fiára nézett - néz végre rám olasz barátom. Könnyes szemekkel pillantok rá, hiszen igaza van.
- Köszönöm! - ölelem át, amennyire lehet, mikor hirtelen Adam ront be az ajtón dühvel a szemében.
- Becca Emma Morgan! Miért titkoltad el előlem a fiamat? - néz rám megvető szemekkel.
......

The Way To The Love [AU]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt