Sziasztok drágáim! ❤️❤️❤️
Hát, sosem hittem volna, hogy egyszer itt is egy utolsó részt, egy sok-sok évvel későbbi részt írhatok, de elérkezett ez a pillanat is. 🎉❤️😍👀
Nagyon szépen köszönöm az eddigi szavazatokat, üzeneteket és a sok-sok kommentet. A legjobbak vagytok, komolyan! ❤️❤️
Köszönöm az elmúlt napokat, heteket, hónapokat! ❤️
Így hát fogadjátok szeretettel a könyv utolsó részét! Remélem, elnyeri a tetszéseteket! ❤️All the love:
cseni9_malikE/3 szemszög
30 évvel későbbValahol messze, nem is ezen a kontinensen az emberek rohanva igyekeznek haza, munkába, a gyerekért az oviba, suliba, ám ez a Los Angelesben élő Roberts házaspárról nem mondható el.
A feleség és a férj a házuk mögötti hintaszékben üldögélnek és nosztalgiázva nevetnek fiatalkoruk hibáin, baklövésein. A feleség már kora reggel felkelt és megfőzött mindent estére, amikor is az egész családja összegyűlik náluk és együtt ünneplik meg két legkisebb gyermeke születésnapját.
Adam Robertsnek ismét eszébe jut egy vicces helyzet, amit feleségével is megoszt.
- Emlékszel még arra, amikor az ikrek születtek? - nevet fel a férj.
- Hát hogy a viharba ne! Eléggé emlékezetesre sikerült, főleg a te részedről - kacag a feleség is. Mindketten a távolba meredek, talán, mindketten most idézik vissza azt a régi pillanatot.***
Becca éppen a tányérokat tette be a mosogató gépbe, amikor nagy pocakja hirtelen görcsölni kezdett és a magzatvize is elfolyt. Fájdalmában felkiáltott és telefonja után nyúlt. Tudta, hogy férje nemsokára hazaér, de azt is, hogy ő addig megszül a konyhában. Felhívta a férjét, akiről kiderült, hogy éppen egy céges rendezvényen maradt ott és eleget ivott már. Így hát Becca hívta a mentőket és tűrte a fájdalmakat, amíg ők ki nem értek a házukhoz. Közben értesítette szüleit, testvéreit és a gyerekeit is a hírről. Mindenki izgatott volt a hírtől és rohant is a kórházba, amint ideje engedte.
A kórházban Becca legnagyobb és legmérgesebb szerencséjére ott állt már a férje és őt várta. Amint meglátta a feleségét, odarohant hozzá és megcsókolta. Becca ettől kicsit lenyugodott, de még mindig mérges volt kissé ittas állapotban lévő férjére, de most fontosabbak voltam a hasában lévő, éppen kibújó apró babák.
Alig 3 óra vajúdás után beindult a kitolási szakasz. Fél órával később az egyik kisbaba felsírt, pár perccel később pedig a második baba is a világra jött. Becca és Adam sírtak a boldogságtól.A kisfiú, aki elsőnek bújt ki az édesanyja, míg a kislány, aki a másodikként bújt elő az édesapja karjaiba került. A szülők megbabonázva nézték az ikreiket.
- Köszönöm, Becca! Köszönöm, hogy két újabb kis csodánk született-csókolta meg óvatosan a férj feleségét.
- Azért te is közrejátszottál abban, hogy ők is lehessenek-vigyorog a feleség fáradtan férjére.
Azon a napon, augusztus 9-én két csoda érkezett az ő életükbe. Név szerint pedig Lilliann Emma Roberts és Patrick Roberts.
***
A házaspár nevetve öleli meg egymást.
- Tudod...annyi hülyeséget csináltunk akkoriban. Most pedig, mindegyik gyerek elköltözött itthonról és családjuk van-nézett meghatódva a feleség már őrszülő férjére.
- Ez az élet rendje, Becca! Attól ők mindig a mi csodáink maradnak. Amúgy meg most Lillian-nek van a legnagyobb szüksége rád-kacsint felesége felé Adam.
YOU ARE READING
The Way To The Love [AU]
RomanceBecca Emma Morgan élete maga a pokol. A szüleit elvesztette tizenhárom évesen, így a nagynénjéhez került... volna, ha az nem hagyja ott egy árvaházban. A testvérével akkor látták egymást utoljára...Ám valami csoda folytán kiengedik őt onnan tizenkil...