Heey, drágák!
I.n.f.o.t.i.m.e.!
A mai és a tegnapi nap során azért lett helyből három rész, mivel a holnapi utazásom miatt valószínű, hogy csak jövő héten fogok tudni új részt hozni nektek. ;) ♥♥♥
Remélem, mindenki jól van, élvezi a napsütést, a nyár sajnos utolsó napjait és a barátaival, szeretteivel, családjával van! Napozzatok, olvassatok, kiránduljatok, használjátok ki az időt sok mindenre! ♥
Köszönöm a sok-sok vote-ot, hozzászólást és a pozitív visszajelzéseket is! ♥
All the love:
cseni9_malik
Becca
Clarie. Clarie Roberts, Adam féltestvére, aki gyűlöli a családját, mert szerinte Adam kapott mindent az anyjuk halála után. Adam régen mesélte, hogy évek óta nem látta, talán a hagyatéki tárgyalás óta, amikor is kiderült, hogy ő csak csekély tíz százalékot kap a-megjegyzem nagy örökségből- pénzből, amit ketten örököltek. Emiatt és az anyjuk halála miatt szörnyen utálta az öccsét, aki semmiről nem is tehetett. Adam is utálta őt, mivel az évek során ott kötött bele, ahol tudott, hogy visszakapja a "megérdemelt" vagyont, de sosem járt sikerrel. Azt, hogy melyik bankban és hol van a pénz, csak Adam és én tudjuk, senki más. Ha az életemen múlik se tudja meg, hol van az a pénz, amit félretettünk az évek alatt. Mert ott nem csak az örökség van, hanem a családunk pénze is.
Bella félve tekint rám, mire még jobban hátraküldöm és leül az apja másik oldalán lévő székre.
- No, lám! Öröm titeket látni-nevet fel az a banya.
- Mit akarsz itt, Clarie? -sziszegem fogaim között. Adam szorosan magához von és átölel, de kitépem magam a karjai közül. Ebben a pillanatban lép be a helyiségbe apa és anya. Döbbenten néznek a teremben lévő sógornőmre, aki egy hárpia.
- A pénzemért jöttem, drágám! -nevet fel úgy, mintha nem tudnánk. A szüleim furcsán néznek a nőre, akin látszik, hogy nem százas vagy "sárga házból szalajtották".
- Clarie! A bíróság tizenöt éve neked tíz százalékot adott, Adamet illette a többi pénz. Akárhányszor pereltél vissza, vesztettél. Mit akarsz még ennyi év után itt? Megkeseríteni az életünket? Nem fogom hagyni, hogy bántsd a családomat- beszéltünk felváltva szerelmemmel.
- Megölted az anyánkat, te fasz! -kiált fel, mire Bella befogja a fülét. Utálja, ha kiabálnak körülötte, nem bírja elviselni.
- Itt a gyerekem, nyugodj már meg! -szól hozzá Adam a legnyugodtabban, de tudom, hogy belül meg szinte felrobban. Magához öleli Bellát, aki szinte sír már. Az ölembe veszem és kiviszem a kórterem elé. Vállamra hajtja pici fejét és szorosan kapaszkodik belém.
- Anya! Ki az a néni? Miért kiabál apával? -néz rám könnyes arcával.
- Nyugodj meg, kincsem! Az a néni apa nővére, nem szereti apát, de beszélek vele apával, jó? Sose bánthat senki, kicsim! Sose hagynám-nézek rá mosolyogva és ölelve őt.
Dylan bukkan fel és rögtön hozzánk siet, amint látja, hogy Bella könnyezik.
- Mi történik itt, Beccs? -néz rám, miközben magához öleli kislányomat.
- Itt van Clarie, kiabált. Vigyáznál rá, amíg lerendezzük? -simítok végig hosszú, göndör haján.
- Persze, de óvatosan a nővel! -puszil homlokon és már el is mentek Bellával.
YOU ARE READING
The Way To The Love [AU]
RomanceBecca Emma Morgan élete maga a pokol. A szüleit elvesztette tizenhárom évesen, így a nagynénjéhez került... volna, ha az nem hagyja ott egy árvaházban. A testvérével akkor látták egymást utoljára...Ám valami csoda folytán kiengedik őt onnan tizenkil...