Chapter Ten

183 10 2
                                    

Sziasztok drágáim!💓💓

Elnézést a késésért, de nyaralok/tam és nem voltam internet közelben. Itt is lenne az új rész, csak most, csak nektek, csak itt. 😉😍❤️
Remélem, jól telik a nyár! Fürödjetek sokat, élvezzétek a naplementéket, a vizet, a barátokat, a nyarat: egyszóval mindent! ❤️❤️

Kellemes nyarat, időt, fürdést!
All the love:
cseni9_malik

Becca

Scott és Scarlett azonnal összehívták a cég összes emberét a konferenciaterembe, ami 100 fős. Én álltam volna fel az ágyamból, amikor Dylan és Adam nekem ugrottak.
-Becca Emma Morgan! Ezt te sem gondolod komolyan, ugye? - kérdezte mérgesen a bátyám.
-Kicsim! Elfelejtheted, hogy innen felállsz! Most műtöttek meg két napja! - akadt ki Adam is.
-Nem ti döntitek el, mire vagyok képes és mire nem,világos? A cég tulajdonosa vagyok Dylan mellett, jogom van ott lenni, megértettétek? - szidtam le őket nyugodtan.
A két fiúval farkasszemet néztem jó ideig, aztán mindketten felsóhajtottak.
-Na, jó, makacs öszvér! Öltözz át, de ha rosszul vagy, szólsz és visszajössz valakivel! - tette fel mutatóujját a bátyám, mire elvigyorodtam.
Győztes vigyorral mentem átöltözni a fürdőbe. Magamra kaptam a fekete farmeromat egy bő fekete pólóval, mivel a lövés a hasamat találta el és ott volt még a friss varrat. Magamra kaptam a bőrdzsekimet és a bokacsizmámat, majd késznek nyilvánítottam magamat.
Kiléptem a helyiségből és Adamnek leesett az álla.
-Na jó, te nő! Az nem oké, hogy két napja lőttek meg, és úgy nézel ki, mint egy topmodell! Itt helybe tepernélek le, ha nem lenne itt Dylan- kerekedett ki a szeme, ami mellkason környékén időzött el sokat. Tipikus pasi, na de az enyém!
-Ne itt, köszi! - szólt ránk a drága bátyám.
Adam felnevetett, átkarolt és indultunk a tárgyalóba.
Nem mondom, fájt a sebem, de lassan lépdeltünk, ami jó volt.
10 perc múlva már ott állt szemben velünk az összes alkalmazottunk. Mind aggódva néztek ránk.
-Először is, üdvözlök mindenkit! Jól vagyok, minden rendben. A lövés a hasamat érte, hála Istennek, sikeres volt a műtét és itt vagyok. Viszont tudomásomra jutott, hogy Jackson unokája tervez valamit. A testvéreim Scarlett és Scott látták őt bemenni egy fegyverüzletbe, ahol rengeteg pisztolyt, puskát és lőfegyvert vett. Félünk, hogy bosszút forral az apja és a nagyapja miatt. Felkészültnek kell lennünk, emberek! Mivel nagy az épület, javaslom, hogy mindenki válasszon magának egy szobát, és bizonytalan ideig költözzön ide. Mi is ezt fogjuk tenni. Adam, Dylan, Bella, Scott, Scarlett és én is. Igaz? - pillanatok feléjük, mire bólintanak és folytatom- Arra kérek mindenkit, hogy legyetek résen nagyon! Mindenki veszélyben lehet mostantól. Mindenkinél legyen fegyver vagy valami, amivel védekezhet. Apám testvérének a cége ma hallotta, mi történt és küldenek ma 50 biztonsági őrt és még ennyi testőrt a céghez. Szeretném, ha minden a legnagyobb rendben és biztonságban lenne, világos? - pillantok körbe, mire mindeki határozottan bólint.
Dylan átvette a szót.
-Köszönöm, Becca! Az ötletet támogatom, sőt, én is erre kérlek titeket! Higgins, kérlek keress rá, kivel van dolgunk! - néz kollégánkra, aki rögtön rákeresett erre.
2 perc sem telik bele, Bob megszólalt:
-Nos, mindenki figyeljen! A fickó neve James Jackson, 18 éves és az apját lőtte le Adam. Magán iskolákba járt, de csak 16 éves koráig. Az anyja meghalt a szülésnél, az apja nevelte fel a nagyapjával, tehát maffia nevelést kapott. Lövési tehetsége van, források szerint ő a leendő tulajdonosa Jackson cégének. Van egy barátnője, vagyis menyasszonya, Jessica Adams. Elvileg van egy kislánya is, de ez az ő rendszerükben titkos információ,de feltörtem. A kicsi neve Amelia, a nagyanyja után, de csak Lia. Alig 7 hónapos, becsúszott gyerek. Idáig ennyi, főnök! - néz ránk a legjobb nyomozó a világon.
-Köszönjük! - mosolygunk felé hálásan.
-Nos, mindenki legyen éber, és mint mondtam, fegyvert még az ágyban is tartsatok magatoknál! Köszönöm a figyelmet! Kérdés? - fordulok körbe.
Amber felteszi a kezét:
-Igen? - nézek felé.
-Van más ellenség a láthatáron? - kérdez rá a szőkeség.
-Nem, nincs. De egyelőre elég ez is. - pillantok rá, mire bólint.
Bob felteszi a kezét:
-Főnök, találtam valamit, ami jól fog jönni még Jackson Mini ellen! - vigyorog. Hú, ez szaftos lesz.
-Mondd, Higgins! - nézek rá érdeklődően.
-A srácnak volt egy rendőrségi ügye, még a szüleitek is ott voltak a tárgyalásán 3 éve. Vagyis, tisztára úgy néznek ki ezen a képen, mint Lisa és Benjamin... - néz a képre, mire leesik az állam.
-Higgins, a szüleim meghaltak! - akadok ki teljesen.
-Nézzétek meg akkor közelebbről is a képet! - tolja elénk a gépet a nyomozó.
Scarlett, Scott és Dylan mellém sietnek. Ránézek a képre és ledöbbenek. Ezek olyanok, mint a szüleim, csak más hajszínnel és kicsit másabb külsővel!
-Te azt akarod mondani, hogy lehet, hogy élnek a szüleim?!
.........

The Way To The Love [AU]Where stories live. Discover now