Ca in fiecare zi,Elinor se trezeste in patul ei frumos si camera mai mare ca un stadion. Parul ei blond pare de curand pieptanat,cu toate ca tocmai ce s-a trezit.
In aceasta dimineata insa a fost diferit. Nu a fost trezita de o servitoare,ca de obicei,ci s-a sculat singura,destul de tarziu. In acea vreme,ceasul batea ora 12,iar Elinor sare din pat si intreaba: "Cat e ceasul?"
-Este 12,se aude o voce.
-Ohh,mama,dar de ce nu m-ai trezit?
-Astazi e sambata si nu ai meditatii,asa ca te-am mai lasat sa dormi,spune regina.
-Am pierdut notiunea timpului. Uitasem ca este sambata. Uneori asta mi se intampla.
-Scump-o,pregateste-te sa te intalnesti cu Tristan.
-Cum? Adica...printul din Cora?
-Da,nu ai stiut? Te vei casatori! Este print,iar tu printesa. Plus ca va potriviti.
-Despre ce vorbesti? Am doar 18 ani. Nu ma pot casatori! Sunt inca tanara! De ce ai luat singura aceasta decizie?
-Draga,tu stii ca este bogat,iar dupa moartea tatalui tau nu suntem la fel de instariti. Oricum stiu ca-l iubesti!
-Da,dar nu am vrut sa fac acest pas atat de repede,spune Elinor parca mai agitata.
-Asta nu e decizia ta! Doar n-ai vrea sa ajungem pe drumuri!? Tatal tau ne-a lasat in cateva datorii pe care trebuie sa le platim si ne trebuie bani.
La acestea Elinor nu mai spune nimic,doar se supune. Cu toate ca nu-i place ideea,nu ar fi foarte rau sa se uneasca cu persoana iubita. Dar ea nu si-a pus in minte daca el o iubeste? Totusi...daca n-ar iubi-o nu s-ar marita cu ea,nu?
S-a decis sa se pregateasca pentru intalnirea cu Tristan. Avea putine emotii. Oare o va cere azi?
Dupa ce s-a pieptanat si s-a aranjat,a coborat si a luat micul dejun. La ora 12 se numeste pranz,dar fiindca tocmai s-a trezit, il numeste mic dejun. Asteapta sa-l vada pe viitorul ei print.
S-au mai intalnit inainte,insa era si tatal ei. Avea vreo 15 ani atunci. Se dadea in leaganul din curtea castelului,cand,in fata lui a aparut o caleasca cu patru cai albi. Elinor privea uimita cum se oprea si din ea a iesit o persoana. Arata ca un print. Deasupra calestii era un steag cu o emblema. Semnifica un trandafir cu un picur de sange pe o petala. Acea persoana era un baiat. Cand a vazut-o pe Elinor a intrebat-o:
-Aici locuieste regele Dylan?
Vocea lui era linistitoare,iar Elinor s-a pierdut o clipa in ea.
-Heei,e tatal tau?
-A,da. Este... e inauntru. Vin sa te conduc.
In timp ce mergeau,au vorbit despre mai multe lucruri,de exemplu cati ani au fiecare,care este regatul din care vine el, cum il cheama pe baiat... Elinor simtea ca e indragostita de el. Era si foarte frumos. Deci...el avea 17 ani,il cheama Tristan si vine din Cora. Elinor e din Liria.
Asa s-au cunoscut ei. Dar despre ce au vorbit el si tatal ei nici ea nu stie.
CITEȘTI
Enigma
AdventureElinor nu este ca orice fata,ci este mai speciala. Este o printesa din alt taram. Acolo totul este posibil,deci ne putem astepta la orice. Oare viata ei e una de vis,fiind printesa,sau are de facut alegeri pe viata si pe moarte? Veti afla toate aces...