Capitolul 9

27 4 0
                                    

Dupa ce se departeaza unul de celalalt,Elinor zambeste putin iar Tristan la fel.

-Deci... spune-mi,de ce ai venit,intreaba,incercand sa schimbe subiectul?

-Aaa,asta. Pai am venit cu familia mea.

-Toata familia ta?

-Doar mama,tata si fratele meu mai mic,Dunstan. Au venit sa vorbeasca cu mama ta in legatura cu...

-Nunta?

-Da. Deci...ai vrea sa-mi cunosti familia?

-Normal,zice Elinor. Doar asteapta putin. Apoi se indreapta spre baia sa si se piaptana deoarece tocmai s-a trezit. Se asigura ca arata cat de cat bine si se fardeaza foarte putin.

-Ok,de ce a durat atat,intreaba Tristan?

-Despre ce vorbesti? A trecut doar 20 de minute. Asta e minim.

In acel moment Tristan nu mai spune nimic,cu toate ca uimirea lui este mare. Nu este obisnuit sa stea atat de mult in baie. Cel mult 10 minute,nu 20...

-Arati minunat,am uitat sa-ti spun!

-Multumesc. Poate n-ai observat din cauza loviturii la cap,spune Elinor.

-Eu am observat atunci cand dormeai,doar am uitat...sa-ti spun.

-Bine,mergem?

Coboara scarile tinandu-se de mana. Elinor este atat de fericita in preajma lui. E ca si cand nu i-ar mai trebui nimic,doar iubirea lui. Se privesc putin,apoi merg spre locul unde i-a zpus Tristan ca se afla familia lui cu mama sa. Adica in living.

Elinor se opreste dintr-o data si se uita la familia lui. Mama lui este destul de inalta,cu parul seten inchis si poarta o rochie rosie. Tatal lui este mai inalt ca mama lui si poarta un costum negru. Fratele lui Tristan arata...exact ca el. In afara de imbracaminte.

-Tristan,ii sopteste Elinor la ureche,nu pot sa merg acolo. Mi-e rusine.

-De cine?De famiia mea?

-Da. Sunt asa... perfecti. Eu in schimb ma voi face de ras... si fratele tau,este identic cu tine,apoi se uita la Tristan si la fratele lui.

-Da...suntem gemeni.

-Atunci de ce mi-ai spus ca e mai mic decat tine?

-Deoarece este...cu 30 de secunde.

Elinor incepe sa chichoteasca discret,apoi:

-Bine,hai sa mergem,spune ea hotarata.

Cand parintii si fratele ei o vad,se opresc din vorbit si admira privelistea. Arata foarte frumos amandoi si,din punctul lor de vedere le sta foarte frumos impreuna.

-Se uita la noi,spune cu jumatate de gura Elinor.

-Stiu,ii raspunde Tristan in acelasi fel.

Ajung in sfarsit jos si se opresc in fata lor.

-Buna ziua,spune Elinor si se apleaca in fata lor. Eu...

-Ea este Elinor,viitoarea mea sotie,i-o ia inainte Tristan.

-Incantati de cunostinta,spune mama lui. Esti mult mai frumoasa decat te-a descris Tristan.

-Multumesc...

-Eu ma numesc Teodora iar el este sotul meu,Leonardo.

-Ma bucur sa va cunosc,zice Elinor.

-Dragule,tu nu te prezinti,il intreaba pe fratele lui Tristan?

-Eu sunt Dunstan,spune aplecandu-se si pupandu-i mana lui Elinor. Incantat...

Elinor ramane uimita cat de mult seamana cu Tristan . Simte de parca l-ar mai fi vazut in trecut,dar nu se poate. Poate simte asta din cauza ca arata la fel ca Tristan.

-Asemenea.

-Dupa cum observi,ei doi sunt gemeni,zice in sfarsit Leonardo.

-Mi-a spus Tristan.

-Mai au o sora,mai mare decat ei,dar e plecata de acasa si nu se intoarce decat foarte rar. Dar la nunta voastra cu siguranta va fi prezenta.

 

EnigmaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum