Capitolul 22

20 5 0
                                    

Motivul pentru care fratele meu m-a pus sa fac asta a fost urmatorul: ma pricep foarte bine sa seduc oameni. Am un dar al convingerii foarte dezvoltat.

-Daca il ai la fel ca modestia,cred ca te înșeli,ingana Elinor. Dunstan continua.

-Dupa cum spuneam. Trebuia sa-l conving pe tatăl tău de un lucru: sa ma lase(in principiu pe Tristan) sa ma căsătoresc cu tine. Desigur ca tatăl tău nu a fost nici pe departe de acord. I-am spus ceea ce m-a îndrumat Tristan. Ca va fi bine plătit si ca nu vei păți nimic rau. Păi nu ai fii pățit...din partea mea. Dar el nu vroia sub nici o forma la o varsta atât de frageda ca a ta. Atunci aveai doar 15 ani. Tatăl tău era foarte protector,se vedea asta. Si apreciat si eu mult. Oricum...eu nu te-am placut pana ce te-am vazut prima data cu totul ca auzisem multe din partea fratelui meu. Era destul de obsedat. Cu toate astea am acceptat sa-i fac jocul.Era fratele meu si vroiam sa-l ajut. Ceea ce vroiam sa fac cu tatăl tău era de fapt santaj,dar nu ma gândisem mult la asta.

-Ok,asta explică multe. Da,poate erai mai convingător...

-Și inca sunt,continuă cu aceeași măreție in glas.

-Dar si el putea să o facă în locul tau,nu? Pana la urma Tristan vroia nunta,nu tu!

-Exista ceva ce ne diferențiază ca gemeni. În primul rând,fizic,dar si moral. Fizic ar fi semnul din nastere pe care eu îl am pe gât,iar moral...

s-a vad se repede Elena repede. Acesta se apleacă,își dă părul de pe ceafa cu mâna la o parte iar Elena si Elinor observa  un semn in forma de...

-Dar ce-i aia? Un fel de macara?

- Nu,categoric nu,spune iritat Dunstan. E un arc. Dar fără vreo săgeată.

-Bineee,zice Elena,lungind vocală "e". Acum chiar ca ii dau dreptate lui Elinor. Arată la fel ca un excavator(nu ca as fii o experta)...

-Deci înțelegi acum? Stiu ca pare ciudat...si sunt complet de acord cu tine,dar asta trebuia sa stii,spune,intorcandu-se la subiect Dunstan.

-Oricine merita sa stie adevarul,spune Elinor apoi isi aminteste brusc de faptul că ar trebui cat mai rapid da o informeze pe mama ei in legatura cu tatăl ei. Nu i-a putut spune deoarece a aparut Elena.

-Trebuie să vă mai spun ceva. Elinor simțea că putea să aibă încredere în amândoi. Pana la urma Elena ii era ruda iar Dunstan...ei bine,părea că spune adevarul. Cel putin 50%.

-E legat de ceea ce am discutat,intreaba Dunstan?

- Nu neaparat. Dar l-as încadra pe locul doi în teme despre voi. Prin "voi na refer la voi gemenii.

-Deci nu are legatura cu mine,zice Elena nederanjata.

-O aceste noi conversații oricum nu prea ai fost activa,i-o spune Dunstan.

-Asta fiindca ai un fel de a istorisi mai special,spune,dandu-si ochii peste cap.

-Vreti sa nu va mai certați pentru o clipă și să mă ascultați si pe mine,sare Elinor. Cei doi se cam sperie de ea si decis ca ar trebui sa mai taca din gura. Totusi se priveau suspicios. Elinor este sigură că vrea sa le povestească.

EnigmaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum