Capitolul 10

24 4 0
                                    

Se aseaza la masa din sala de mese. Acum iau cina. Astazi Elinor doar a dormit si a mancat. A trecut foarte repede aceasta zi. In cea mai mare parte a ei a dormit. Maine oricum este luni. Iar va incepe meditatiile si temele. Dar cat mai poate sa stea cu Tristan,va profita de seara asta intre familiile lor. Se vor cunoaste si vor discuta.

Nu se aseaza niciunul in capul mesei,aceasta fiind prea mare. Se gandeau ca daca ar sta asa, nu se vor auzi cand vorbesc.

Din fericire,Tristan si fratele sau sunt imbracati diferit,iar costumul lui Tristan se asorteaza cu cel al lui Elinor. Ea poarta o rochie lunga pana in pamant,albastra,cu niste tocuri albasre. Dar tocurile nu se vad.

  Langa Elinor se afla Margaret,in fata  ei,Tristan,langa el,Dunstan iar apoi parintii lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Langa Elinor se afla Margaret,in fata  ei,Tristan,langa el,Dunstan iar apoi parintii lui.

Au asteptat sa ajunga mancarea,vorbind.

-Deci,ar fi cel mai bine sa va casatoriti peste 5 luni,spune,dand startul unui subiect mama lui Tristan.

-Da...ar fi ceva. Si cred ca vom avea timp sa facem toate pregatirile,spune mama lui Elinor.

-Trebuie sa ne ocupam de rochia miresei si costumul mirelui,de mancare,locul unde se va tine,invitatii,spune sigura pe ea Teodora.

-Dar sunt prea multe de organizat,draga,spune tatal lui Tristan,intr-un timp atat de scurt.

-Atunci tu ce propui? Sa se casatoreasca la anul?

-Eu spun ca ar fi cel mai potrivit,isi da cu parerea si regina Margaret. Plus ca acest an este pe final. Noi suntem in septembrie,nu? Pai peste 5 luni ar fi...in Februarie,adica tot la anul.

-Mai bine la primavara,zice Leonardo.

De fapt,mama lui Elinor aprobeaza tot ce zic ei. Nu vrea sa para impotriva lor,dar ar vrea sa se si implice in organizat.

Ceilalti trei tineri nu spun nimic. Doar adultii vorbesc despre organizarea unei nunti care ar trebui sa fie a lui Elinor si Tristan. Ei se comporta ca si cum nu ar conta parerea copiilor lor.

-Asadar,incepe conversatia Elinor,voi doi sunteti gemeni...

-Cam da,dupa cum vezi asemanarile,spune Dunstan.

-Si sa inteleg ca puteti sa faceti schimb de vieti cand vreti?

-Am facut-o doar o data,zice el,si apoi se abtine dintr-o data. Tristan il priveste putin cam ciudat ca si cum ar fi vorbit prea mult si fara sens. Dar de fapt are sens ceea ce spune. Se mai intampla sa faca schimb de "corpuri" doi gemeni.

-Serios? Si povestiti-mi. Unde a fost,cand,de ce si cum!! Daca vreti,bine-nteles,spune entuziasmata Elinor. Pare putin cam prea entuziasmata,dar este asa deoarece nu a avut niciodata ocazia sa faca asta cu vreo persoana. Sa faca schimb de vieti... nici macar nu are frati!

Cu multe ezitari,erau pe loc sa-i spuna,dar in acel moment... vin mai multi servitori cu cina. Masa a fost una imbelsugata. Pe atat de multa mancare,pe atat de infometati erau. In sfarsit adultii s-au mai oprit din a vorbi si au inceput sa manance. Dar asta nu inseamna ca nu vorbeau,ci doar s-au mai stins putin. Elinor nu realiza cum de mai aveau de ce sa vorbeasca!

Ea nu mai avea foarte mare pofta de mancare. Dupa ce s-a sculat parca tot plina era,si a mancat destul de sumar.

Ciudat era faptul ca Dunstan o privea cu o oarecare admiratie. De fapt o privea des...putin prea des,iar Elinor observa asta.

EnigmaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum