***Perspectiva lui Dunstan***
In timp ce Elinor merge sa se pregateasca(sper ca nu va dura mult) noi ne indreptam spre biblioteca. Nu stiu sigur daca mergem sa ne inarmam pentru un razboi,sau pentru o lucrare la romana. Oricum ma iau dupa regina,la fel ca Elena. Nu vreau sa spun nimic,deoarece nu stiu ce va urma. Nu vreau sa par ca un nestiutor. Normal ca un castel ca acesta trebuie sa aiba si o camera secreta. Cu ce? Depinde de persoana fiecaruia. Se pare ca parintii lui Elinor s-au gandit ca ar fi bine sa ascunda armele intr-o astfel de camera.Am avut dreptate. Intram pe o usa care apare dupa ca o carte este luata de la locul ei. Dar nu a fost chiar foarte simplu. Aceasta se afla intr-un dulap din perete ce era pazit cu un cifru,dupa un tablou. Ca sa ajungi la carte trebuie sa dai tabloul la o parte,apoi sa scrii cifrul,dupa care ridici cartea,si numai atunci se deschide usa.
-Îhâââmm,tuseste mama lui Elinor dupa ce am intrat in biblioteca. Noi facem niste fete de parca nu am stii ca era ironica. Trebuia sa ne acoprim ochii.
-Sunt doar niste arme,nu avere,spun eu in gand.
Mama lui Elinor se preface ca nu a auzit ceea ce am spus. De fapt am vorbit cu voce tare. Mi se mai intampla uneori. Mi-a atras atentia Elena.
Eu am mai tras cu ochiul la ascunzatoare. Nu din alta cauza,dar s-ar putea sa revenim atunci cand mama ei va fi rapita.(daca va fi...) ceea ce sper ca nu. Totusi cifrul nu l-am retinut.
Mi-as dori ca fratele meu sa nu mai fie atat de obsedat. Chiar nu vreau sa-i fac rau.
Ma trezesc din gandurile mele cu ajutorul unei palmi din partea Elenei.
-Auuu,ma plang eu,dar cand vad ca sunt inconjurat de arme si tot felul de aparaturi,off-ul meu se transforma intr-un : uaaauuu! Era o biblioteca cu arme(BIBLIOARME). Eu i-am pus acest nume. Dupa ce ne luam ceea ce credem a fi mai de folos,plecam inapoi dupa Elinor,luandu-i si ei cate ceva.
***Perspectiva lui Elinor***
Merg si ma imbrac intr-o bluza,o pereche de pantaloni(singura mea pereche) si o geaca neagra. Sincera sa fiu,mi se pare ciudat sa port pantaloni,fiind obisnuita cu rochiile. Pana si pijamalele imi sunt rochii. Ma imbrac foarte repede si mi-o las imprastiata pe pat. Nu prea am timp sa o asez.Dupa ce termin,merg jos si ii observ pe toti trei,stand la fel ca in armata. Au arme de care nici n-am mai vazut. Nu ca m-ar interesa foarte mult dar par foarte grele. In afara pistolului din mana mamei.
Tot ceea ce urmeaza sa facem ma inspaimanta putin. Nu am mai pus mana pe asa ceva...de fapt,nu am atins nici macar un cutit pana acum. De aceea exista servitoare,nu? De data acesta,insa,trebuie sa fim puternici. Pana la urma eu sunt cea vanata. Nu stiu ce voi face cand voi da ochii cu Tristan,insa nu trebuie sa par slaba. Asta m-ar putea dezavantaja.
Dunstan ma priveste destul de ciudat. Poate din cauza ca arat ca un baiat. Ma uit spre Elena si vad ca poarta haine la fel ca mine...si Dunstan. Ea cu siguranta era imbracata asa de cand a venit,insa nu am observat,iar Dunstan,e baiat. (Are costum)
-Sunteti gata,intreb eu iar ei dau afirmativ din cap.
CITEȘTI
Enigma
AdventureElinor nu este ca orice fata,ci este mai speciala. Este o printesa din alt taram. Acolo totul este posibil,deci ne putem astepta la orice. Oare viata ei e una de vis,fiind printesa,sau are de facut alegeri pe viata si pe moarte? Veti afla toate aces...