Cei patru se privesc încă pentru cinci secunde,unii mândrii,alții speriați,alții triști ... fiecare fiind conectat cu ceea ce simte pe interior. Elinor era putin cam speriată. Nu prea il putea crede în stare pe Tristan ca i-ar putea face rau,însă...orice e posibil. N-are de ce sa nu-l creadă pe Dunstan,nu? A avut mult de procesat dupa toate cele aflate în ultima perioadă. A fost mult prea mult. Aproape toti o tradasera. Mama lui Elinor nu părea speriată,pentru ea cel puțin. Dar era îngrijorată daca Elinor va putea să le facă față cat de cat. Nu stia ceea ce va urma,însă era mândră de fata pe care o crescuse. Ar fi in stare sa-si de-a viata pentru ea... Dunstan era de partea dreaptă. Pana la urma nu era vina lui Elinor pentru ceea ce e. Era totusi trist si pentru fratele lui,Tristan. Vroia ca macar acum,pe ultima sută de metri,sa fie iar ca mai-nainte. Si Elinor speră la fel. Inima ei a fost zdrobită și ii venea sa plângă atunci când a aflat adevarul despre persoana iubita. Dar el nu simte nimic pentru ea! Elena avea o fata de "Ce-o fi o fi!" Dar in interiorul ei,deși nu vroia sa se arate,chiar nu vroia sa-si piardă o persoană din familie. Fie Elinor sau Margaret. Si Dunstan era un prieten,iar pentru prieteni merita sa-ti dai viata!
-Mi-e foarte greu sa fac asta,dar stiu ca,daca sunt nevoită,nu ma pot opune,spune Elinor. Fiecăruia din noi ne este greu. Nu putem scăpa de ceea ce ne rezerva viitorul. Fie bun,fie rau,trebuie sa-l înfruntăm.
-Da,nu vom da inapoi,spune Dunstan!
-Haideti,nu mai palavragiti atât si sa pornim,spune Elena,dar nu apucă să o ia din loc,ca se aud zgomote. Poate de arma,sau... pasi grăbiți si apăsați.Isi indreapta cu toții privirea spre fereastră si raman șocați de ceea ce tocmai se zărea.Era Tristan,impreuna cu o armată întreagă. Nu foarte multi,adică la ce se aștepta?
-Ohhh nu,zice speriată Margaret!
-Ne-a luat-o înainte,spune Elena!
-Dar nu ne lăsăm. Haideti sa facem un plan de atac. Întâi trebuie sa găsim un loc pentru a vorbi,spune Elinor.
- Tu crezi ca avem timp pentru asta? Peste cinci minute,daca nu mai putin,vom avea de-a face cu o armată întreagă,zice Elena categoric,si are dreptate.
-Da,asa e! După ce sta putin si se gândește,începe să zambeasca,apoi spune. Stiu cum sa facem! Trebuie să ne folosim aici talentele noastre de actorie. Sper ca nu ati lipsit de la ore,spune Elinor. Ceilalți asteapta sa li se comunice planul.
In acest timp se îndreaptă spre ei cu tot mai mult avant. Se află Tristan pe lângă care câțiva soldați...putin mai multi de câțiva. Dar pe langa ei nu îi vedeau pe părinții lui. Normal ca si-a dat seama ce avea de gând Dunstan,si cu siguranta de asta a venit chiar in aceasta zi ca in razboi. Poate ca parintii lui nu stiu inca... e o probabilitate foarte mica sa fie asa. Dar sigur nu o sa spuna concret tot ce s-a întâmplat. Mai ales rivalilor lui.
CITEȘTI
Enigma
AventuraElinor nu este ca orice fata,ci este mai speciala. Este o printesa din alt taram. Acolo totul este posibil,deci ne putem astepta la orice. Oare viata ei e una de vis,fiind printesa,sau are de facut alegeri pe viata si pe moarte? Veti afla toate aces...