Fic ကိုမဖတ္ခင္ ဒီအပိုင္းကိုအရင္ဖတ္ေပးၾကပါ
ပထမေျပာခ်င္တဲ့တစ္ခ်က္က ...
ဒီဇာတ္လမ္းက က်မရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ဇာတ္လမ္းမဟုတ္ပါဘူး။ ၂၀၁၀တုန္းကထြက္ခဲ့တဲ့ ဆရာမင္းခိုက္စိုးစန္ရဲ႕ မနက္ျဖန္အစီအစဥ္ (Tomorrow Programme) ဆိုတဲ့ စာအုပ္ကို YulSic versionနဲ႔ျပန္ေရးထားတာပါ။ စာအုပ္ထြက္ၿပီးသိပ္မၾကာဘူးထင္တယ္ ဒီဝတၳဳကို ႐ုပ္ရွင္ျပန္႐ိုက္လိုက္ေသးတယ္။ မင္းသားေနတိုး၊ မင္းသမီး မိုးယုစံနဲ႔။ ကိုယ္ကေတာ့ မင္းသမီးမႀကိဳက္လို႔ ႐ုပ္ရွင္မၾကည့္ဘူး။ စာအုပ္ပဲဖတ္တယ္ ဟိဟိ။ အစကေတာ့ ဇာတ္လမ္းရဲ႕ေက်ာ႐ိုးကိုပဲယူၿပီး ကိုယ့္ဘာသာျပန္ေရးမလို႔ စဥ္းစားထားေပမယ့္ မူရင္းဇာတ္လမ္းထဲက စာသားေတြက ေကာင္းလြန္းအားႀကီးေနတယ္။ မူရင္းဝတၳဳရဲ႕ရသကို မဖ်က္ဆီးခ်င္တာေၾကာင့္ ဇာတ္ေကာင္ေတြရဲ႕ နာမည္ကလြဲလို႔ က်န္တဲ့စာလံုးတိုင္းဟာ မူရင္းဝတၳဳထဲကအတိုင္းပဲျပန္ေရးမွာပါ။ တခ်ိဳ႕ေနရာေလးေတြေလာက္ပဲ Yuri versionနဲ႔ကိုက္ေအာင္လို႔ နည္းနည္းေျပာင္းေရးထားပါတယ္။ ဒီလိုႀကိဳေျပာထားရတာကလည္း ဒီFicမွာ က်မရဲ႕အေရးအသားေတြကskillသိပ္တက္သြားတယ္လို႔ readerေတြထင္သြားမွာစိုးလို႔ပါ ဟဲဟဲ။ ဒီFicမွာပါတဲ့ စကားလံုးတစ္လံုးခ်င္းစီအတြက္ ဆရာမင္းခိုက္စိုးစန္ကို creditအျပည့္အဝေပးပါတယ္။ဒုတိယတစ္ခ်က္ကေတာ့ ...
မူရင္းဝတၳဳမွာပါတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြက စင္ကာပူေရာက္ျမန္မာေတြပါ။ ၿပီးေတာ့ ဝတၳဳရဲ႕ဇာတ္ေၾကာင္းကိုဆြဲေခၚသြားတာကလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံနဲ႔ပတ္သတ္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးေတြကအဓိကေနရာမွာရွိေနပါတယ္။ ဒီေတာ့ Nationalityကိုပါ လိုက္ေျပာင္းဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ အဲ့ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ Yuriတို႔Sicaတို႔ကို ျမန္မာေတြလို႔ပဲျမင္ေယာင္ၿပီးဖတ္ေပးၾကပါ။ မ်ိဳး႐ိုးနာမည္ေတြလည္းတစ္ခုမွထည့္မသံုးပါဘူး။ ဖတ္ရတာ အဆင္မေျပျဖစ္သြားရင္ နားလည္ေပးၾကပါေနာ္။ေနာက္ဆံုးအခ်က္ကေတာ့ ...
ဒီFicက စပ္မွာပါ။ အစကတည္းက ႀကိဳေျပာထားပါရေစ။ စပ္မွာပါေနာ္။ အစပ္မႀကိဳက္တဲ့ readerေလးေတြ ႀကိဳၿပီးေရွာင္ရွားလို႔ရေအာင္လို႔ပါ။ စာဖတ္သူေတြ YulSic Ficေကာင္းေကာင္းေလးေတြဖတ္ေစခ်င္တဲ့ ေစတနာကအဓိကပါ။ ဒီဇာတ္လမ္းေလးကို သေဘာက်ၾကတယ္ဆိုရင္ လက္ေညာင္းခံၿပီး typingလုပ္ရက်ိဳးနပ္ပါၿပီ။ဒီFicေလးကို တနလၤာေန႔တိုင္း ဒိတ္ေပးသြားပါမယ္ ... ။
Noel
YOU ARE READING
Tomorrow Programme
Fanfiction'ဘ၀' ဆိုတဲ့ အရာကသာ ေသခ်ာရင္ တီဗီမွာလုိ မနက္ျဖန္ အစီအစဥ္ကို ၾကိဳတင္ျပီး ေၾကညာခ်င္ပါတယ္ . . .