ေနာက္တစ္ေန႔ Clarke Quay သို႔ Jessicaကိုေခၚၿပီး Yuri လိုက္ပို႔သည္။
ဒီတစ္ေခါက္မွာေတာ့ Wheel Chair တြန္းရသည္ကိုပင္ Yuri မနည္းအားစိုက္ေနရသည္။ ေျခလွမ္းေလးငါးဆယ္လွမ္းလွမ္းၿပီးသည္ႏွင့္ ရင္ထဲမွာလႈိက္ၿပီး ေမာလာသျဖင့္ ခဏရပ္ကာ အသက္ကို အားရေအာင္ ႐ႈိက္သြင္းရ၏။
Jessicaကေတာ့ဘာမွမသိရွာ။
Riversideတြင္ သူတို႔ႏွစ္ဦးသားရပ္မိၾကေတာ့ Jessicaက ျမစ္ဘက္ဆီမွအသံေတြကို ၾကားလိုၾကားျငား ေခါင္းကေလးငဲ့ကာ နားစြင့္ေန၏။
Yuriက ....
'အခု ... Yulတို႔ ျမစ္နားေရာက္ေနၾကတာေလ၊ ဟိုးက ျမစ္ထဲမွာ ေလွကေလးေတြသြားေနတာ ျမင္ရတယ္၊ Sica မွတ္မိတယ္ မဟုတ္လား၊ အရင္တစ္ေခါက္တုန္းက ဒီနားမွာပဲ Sica မူးလဲေတာ့မလိုျဖစ္တာေလ'
'အင္း ... အင္း ... သိတယ္၊ တံတားႀကီးက ဘယ္ဘက္မွာလဲဟင္'
စကားတတ္ခါစ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္၏ စူးစမ္းလိုစိတ္အျပည့္ႏွင့္အသံမ်ဳိးျဖင့္ သူမေမး၏။ Yuriက Jessica၏လက္ဝဲလက္ကို တယုတယကိုင္ကာ ဆန္႔တန္းခိုင္းၿပီး ....
'ေဟာဒီဘက္တည့္တည့္မွာ Sicaရဲ႕'
Jessicaက သူမ၏ ဦးေခါင္းကို ဟိုဘက္ဒီဘက္ငဲ့လိုက္ၿပီး ....
'Sicaနားထဲမွာ အသံေတြအမ်ားႀကီးၾကားေနရတယ္၊ လူေတြ ႐ႈပ္ေထြးေနတာပဲလားဟင္'
'ဒီနားတစ္ဝိုက္မွာေတာ့ သိပ္မရွိဘူး၊ ဟိုအေပၚဘက္မွာေတာ့ လူေတြအမ်ားႀကီး သြားလာေနၾကတာေပါ့၊ တခ်ဳိ႕က ကေလးေလးေတြကို ခ်ီထားတယ္၊ တခ်ဳိ႕ေတြက်ေတာ့လည္း သုတ္သုတ္ သုတ္သုတ္နဲ႔၊ အဖိုးႀကီးက အဖြားႀကီးကိုတြၿပီး ေလွ်ာက္လာတာလည္း ေတြ႕ရတယ္သိလား၊ တခ်ဳိ႕ကက်ေတာ့လည္း ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္စံုတြဲေတြပဲ၊ လက္ခ်င္းတြဲၿပီး စကားတေျပာေျပာနဲ႔'
'ဪ ... အင္း .... အင္း'
Yuriေျပာသမွ်ကို Jessicaက ေခါင္းေလးအသာ ေစာင္းငဲ့ကာနားေထာင္ရင္း အာရံုထဲတြင္ ပံုေဖာ္ၾကည့္ေန၏။ Yuriက ...
'ဟိုး ... ျမစ္ျပင္မွာက်ေတာ့ လႈိင္းေလးေတြကတအိအိနဲ႔ သာယာလိုက္တာ၊ ထံုးစံအတိုင္း ကူးတို႔ေမာ္ေတာ္ေလးေတြက ျမစ္ကိုျဖတ္ကူးေနၾကတယ္၊ လူေတြကလည္း ဟိုဖက္ကမ္းကိုသြားဖို႔ ကူးတို႔ဆိပ္မွာ ေစာင့္လို႔ေပါ့'
YOU ARE READING
Tomorrow Programme
Fanfiction'ဘ၀' ဆိုတဲ့ အရာကသာ ေသခ်ာရင္ တီဗီမွာလုိ မနက္ျဖန္ အစီအစဥ္ကို ၾကိဳတင္ျပီး ေၾကညာခ်င္ပါတယ္ . . .