Part~8

710 63 16
                                    

မနက္ေစာေစာ သူမ၏မ်က္ႏွာျပင္ေပၚမွာ ဝင္းဝါေသာသနပ္ခါးစိုစိုကို ေတြ႕ရေတာ့ နံနက္ခင္းတစ္ခုလံုး အဝါေရာင္သန္းသြားသည္ဟု ခံစားရသည္။

သနပ္ခါးရနံ႕ကိုပင္ ျမန္မာပိေတာက္ပန္းရနံ႕လိုလို ထင္ေယာင္ထင္မွား စိတ္ကူးယဥ္ခ်င္လာသည္။

Jessicaကေတာ့ Yuriဝယ္ေပးထားသည့္ သနပ္ခါးဗူးကေလးကို လက္ထဲမွာ လွည့္ပတ္ေဆာ့ကစားေနသည္။ Yuriက . . .

'သနပ္ခါးဝါဝါေလးလိမ္းလိုက္ေတာ့ နင္က ပိေတာက္ပင္ေလးတစ္ပင္ ျဖစ္သြားသလိုပဲ'

Jessicaက သူမလက္ထဲက သနပ္ခါးဗူးေလးကို စားပြဲေပၚသို႔ ေဒါက္ခနဲ ပစ္ခ်လိုက္ရင္း . . .

'တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ငါက ဒီလို ရယ္ဒီမိတ္ဘူးေတြ လိမ္းခ်င္တာမဟုတ္ဘူး၊ ေက်ာက္ပ်ဥ္ေပၚမွာ သနပ္ခါးတံုးကို စိမ္ေျပနေျပပ်စ္ႏွစ္ေနေအာင္ေသြးၿပီး လိမ္းခ်င္တာ၊ ေက်ာက္ပ်ဥ္ေပၚမွာ ေသြးလိုက္လို႔ ထြက္လာတဲ့ရနံ႕ကမွ သနပ္ခါးနံ႕အစစ္ .... '

Yuriက ပုခံုးတြန္႔လိုက္ၿပီး .....

'နင္လိမ္းခ်င္ရင္ Fanyဆီမွာေတာ့ ရွိမလားမသိဘူး'

'ငါေမးၾကည့္ၿပီးၿပီ၊ Fany က သူ႔မွာ လက္ေဆာင္ရထားတဲ့ သနပ္ခါးတံုးေတာ့ရွိတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ေသြးစရာေက်ာက္ပ်ဥ္မရွိဘူးလို႔ သူေတာင္ မလိမ္းျဖစ္ဘူးတဲ့'

အဲ့သည့္စကားမွာတင္ Yuriက သူမဆီေရာက္လာမည့္ အႏၲရာယ္ကို ဖ်တ္ခနဲႀကိဳျမင္လိုက္ၿပီး ကမန္းကတန္း လမ္းေၾကာင္းလႊဲဖို႔ ႀကိဳးစားလိုက္၏။

'အဲ့ဒါဆိုလည္း ထားလိုက္ပါေတာ့ဟာ၊ ေက်ာက္ပ်ဥ္မွာေသြးေနရတာက တကူးတက အခ်ိန္ကုန္ပါတယ္၊ ဒီေခတ္ႀကီးက အခ်ိန္ကုန္သက္သာေအာင္ ရယ္ဒီမိတ္ေတြသံုးရတဲ့ေခတ္ေလ၊ ရယ္ဒီမိတ္သနပ္ခါးဗူးပဲ သံုးပါဟာ၊ ဪ ... ဒါနဲ႔ ဒီေန႔ နင္ဘာစားခ်င္လဲ၊ ေန႔လည္စာကို ဘာစီစဥ္လိုက္ရမလဲ'

Jessicaကလည္း လွစ္ေနေအာင္ပါးသည္။ Yuriလႊဲေသာ စကားလမ္းေၾကာင္းေနာက္ကို မလိုက္၊ တမင္ပင္ မ်က္ႏွာကိုတည္ထားၿပီး ......

'ေန႔လည္စာကို ငါ မစဥ္းစားေသးဘူး၊ ငါ အခုစဥ္းစားေနတာ သနပ္ခါးေသြးဖို႔ ေက်ာက္ပ်ဥ္အေၾကာင္းပဲ'

Tomorrow ProgrammeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon