'ဘာ ... ေလးေထာင့္ပံုဆယ္ျပားေစ့ ဟုတ္လား'
Sooyoung တအံ့တၾသျဖင့္ ဖုန္းထဲသို႔ ျပန္ေမးလိုက္သည္။ တစ္ဖက္မွ Yuriကေတာ့ ရယ္၍သာေန၏။ Sooyoungက ...
'ေနစမ္းပါဦး၊ နင္က ဆယ္ျပားေစ့ကို ဘာလုပ္မလို႔လဲ၊ ဟူး ... ငါ့အေမဇာတိရြာမွာဆိုရင္လည္း အေကာင္းသားဟာ၊ ရြာမွာဆို ငါ့ဘႀကီးက အိမ္အတက္အဆင္း ေလွကားထစ္ေတြမွာ ဆယ္ျပားေစ့ေလးေတြ သံမႈိ႐ိုက္ၿပီး ကပ္ထားတာဟ'
တစ္ဖက္မွ Yuriကေတာ့ .....
'ဘာျဖစ္လို႔ ငါရွာခိုင္းသလဲဆိုတာ ေနာက္မွ ငါ ေအးေအးေဆးေဆး ရွင္းျပပါ့မယ္ဟာ၊ ခုေတာ့ မသိခ်င္စမ္းပါနဲ႔ဦး'
Sooyoungက ....
'နင္ကလည္း အခ်င္းခ်င္းေတာင္လွ်ိဳ႕ဝွက္ေနျပန္ၿပီ၊ ထားပါေတာ့ ... နင္လိုခ်င္တဲ့ဟာကို မရရေအာင္ရွာၿပီး မနက္ျဖန္ flightနဲ႔ အမွီထည့္ေပးလိုက္မယ္၊ ဟုတ္ၿပီလား'
'ေက်းဇူးပဲSooရာ၊ ေသေသခ်ာခ်ာေလး လုပ္ေပးစမ္းပါဦး'
Sooyoungက ရယ္ရင္း ....
'စိတ္ခ်ေနစမ္းပါဟာ၊ ငါ အာမခံပါတယ္၊ ဟုတ္ၿပီလား၊ ဒါပဲေနာ္ Yul'
ဟုေျပာကာ ဖုန္းျပန္ခ်လိုက္စဥ္မွာပင္ မိခင္ျဖစ္သူက အခန္းထဲဝင္လာရင္း ....
'ဟဲ့ .... ဘယ္သူ႔ကိုမ်ား အာမေတြခံေနရတာလဲ ... သမီးရဲ႕'
Sooyoungက လွည့္ၾကည့္လိုက္ရင္း ...
'ဪ .. ေမေမ .. Yuriနဲ႔ဖုန္းေျပာေနတာပါ ေမေမရဲ႕။ စကၤာပူကေန ဆယ္ျပားေစ့လိုခ်င္လို႔ လွမ္းမွာေနတာေလ'
Sooyoung၏မိခင္က စဥ္းစားရခက္ဟန္ျဖင့္ ....
'ဆယ္ျပားေစ့ ..... ဆယ္ျပားေစ့ကို သူက ဘာလုပ္မလို႔တဲ့လဲ'
'အဲဒါေတာ့ သမီးလည္းမသိဘူး၊ ဆယ္ျပားေစ့ကေတာ့ ရမွကိုျဖစ္မွာတဲ့'
Sooyoung၏မိခင္က မ်က္ေမွာင္ကုပ္ကာ ေခါင္းတညိတ္ညိတ္လုပ္ရင္း .....
'ေအးေလ ... သူ႔မွာလည္း အေၾကာင္းရွိလို႔ျဖစ္မွာေပါ့၊ ဒါနဲ႔ သူ႔က်န္းမာေရးအေျခအေနကေကာ ဘယ္လိုေနလဲ၊ ေကာင္းတယ္ မဟုတ္လား'
'အဲ ... ဟို ... ဒီလိုပါပဲ ေမေမရယ္'
Sooyoungက ၿပီးစလြယ္ေျပာလိုက္ေသာ္လည္း သူမမိခင္ကေတာ့ စားပြဲေပၚရွိ Sooyoungႏွင့္Yuri ႏွစ္ေယာက္တြဲ႐ိုက္ထားသည့္ ဓာတ္ပံုကိုေငးၾကည့္ရင္း ....
YOU ARE READING
Tomorrow Programme
Fanfiction'ဘ၀' ဆိုတဲ့ အရာကသာ ေသခ်ာရင္ တီဗီမွာလုိ မနက္ျဖန္ အစီအစဥ္ကို ၾကိဳတင္ျပီး ေၾကညာခ်င္ပါတယ္ . . .