Part~10

578 64 8
                                    

Hyoyeonတို႔ညီအစ္မတစ္သိုက္ေရွ႕တြင္ Yuri၏အမူအရာက သိပ္ကို သနားစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ မွင္ေသလြန္းေနသည္။

အငယ္ဆံုးညီမေလး Seohyunက မေက်မခ်မ္း ေလသံျဖင့္ ....

'နတ္ေမးေနတုန္း ကဖ်က္ယဖ်က္လုပ္ရင္ နတ္က စိတ္ဆိုးၿပီး ကိုင္တတ္တယ္ဆိုတာ ရွင္မၾကားဖူးဘူးလား၊ ဟင္ ...... ရွင္ေတာ့ နတ္ကိုင္တာခံရေတာ့မယ္'

'နတ္ကကိုင္ၿပီဆိုရင္ အခံရသိပ္ခက္လားဟင္'

Yuriက အသံေညာင္နာနာႏွင့္ ျပန္ေမး၏။

Hyoyeonက မ်က္ႏွာရႈံ႕မဲ့သြားၿပီး ......

'ဟင္ ..... ရွင္ေမးတဲ့အဓိပၸာယ္ႀကီးကလည္း၊ နတ္က သူ႔လက္နဲ႔ ကိုင္တာမွမဟုတ္တာ'

'ဪ ..... သေဘာေပါက္ၿပီ၊ တူနဲ႔ၫွပ္တာေပါ့ေနာ္၊ ၾကည့္စမ္း ..... ဖ်ာလိပ္နတ္မေအာင္ျဖဴက တ႐ုတ္ကျပားမွန္း ကြ်န္မ မသိဘူး'

အလတ္မ Yoonaက ၾကားဝင္ၿပီး ......

'ရွင္ဟာေလ .... ေျပာေလဆိုးေလ၊ ကိုယ္မယံုရင္ မယံုသလိုေန၊ သူမ်ားယံုၾကည္မႈကို ကိုးလို႔ကန္႔လန္႔ဝင္မလုပ္ရဘူးဆိုတာ နားမလည္ဘူးလား၊ ဟြန္း .... ေတာ္ေတာ္ယဥ္ေက်းမႈမရွိတဲ့ မိန္းကေလးပဲ'

'ဟာ ..... ကြ်န္မကယဥ္ေက်းပါတယ္ရွင္၊ ငယ္ငယ္တုန္းကဆို ယဥ္ေက်းမႈစာေမးပြဲေတြ၊ မဂၤလသုတ္စာေျဖပြဲေတြမွာ အၿမဲတမ္းဆုရပါတယ္ရွင္၊ မယံုရင္နားေထာင္မလား၊ ရြတ္ျပမယ္ေလ၊ ေယ ဓမၼာ ေဟတုပၸဘဝါ၊ ေယ .... အၾကင္ ..... အၾကင္ေသာ ....'

'ဘာမွလာၿပီး အၾကင္ေတြ ေပါက္ေဖာ္ေတြ လုပ္မေနနဲ႔၊ ကဲ .. ေျပာ ဘာျဖစ္လို႔ ကြ်န္မတို႔ေက်ာက္ပ်ဥ္ကို အတင္းလုၿပီး ေျပးရတာလဲ'

Yuriက သူ႔ဆံပင္ရွည္ေတြကို လက္နဲ႔ ထိုးဖြရင္း ......

'ဟို .... ဟိုေလ ... ကြ်န္မလည္း ရွင္တို႔ လုပ္ေနကိုင္ေနတာေတြကို ေႏွာင့္ယွက္ခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး၊ ဘယ္လိုမွကို ဆက္ၿပီး ေစာင့္မေနႏိုင္ေတာ့လို႔ပါ'

Seohyunက မ်က္လံုးျပဴးၿပီး ......

'ဟင္ .... ရွင္က ေက်ာက္ပ်ဥ္ကိုေတြ႕တာနဲ႔ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ျဖစ္ေတာ့တာပဲလား၊ အဆန္းသားေနာ္၊ စိတ္ေရာဂါဆရာဝန္နဲ႔ မျပၾကည့္ဘူးလား'

Tomorrow ProgrammeWhere stories live. Discover now