သူမေနေသာ Doverႏွင့္ Clementiက သိပ္မေဝးသျဖင့္ ေတာ္ေသးသည္။ ထိုသူတည္းေသာတိုက္ခန္းကို ေရာက္ေတာ့ ......
'Y.....y..yu.....Yuriလားဟင္'
အသားညိဳညိဳ၊ မ်က္လံုးျပဴးျပဴး၊ ဆံပင္ေထာင္ေထာင္ႏွင့္ ဆပ္ကပ္လူရႊင္ေတာ္႐ုပ္ေပါက္ေနေသာ ငနဲတစ္ေကာင္က ဆီးၿပီးေမးသည္။ Yuriက ....
'ဟုတ္ကဲ့ ... ကိုသက္ေထြးထင္ပါရဲ႕ ၊ ဒါနဲ႔ ကြ်န္မအတြက္ သဇင္ပန္းကအခုပါလာၿပီလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ကြ်န္မဘယ္လိုစီစဥ္'
'စ.....စ.....စဏက်န ..... နီတိထဲမွာပါတဲ့ ....ၾက .... ၾက ... ၾကံစည္တိုင္းလည္း ..... မ .... မ ....... မျဖစ္'
'ကြ်န္မေတာင္းပန္ပါတယ္ ကိုသက္ေထြးရယ္ စာဏာက်နီတိတစ္အုပ္လံုးကိုေတာ့ မရြတ္ျပပါနဲ႔ေနာ္၊ ဟို ... ဟို ကြ်န္မသဇင္ပန္းေလး ဘယ္လို .....'
သက္ေထြးဆိုသည့္ငနဲက 'အဟမ္း ...' ဟုေခ်ာင္းဟန္႔သံျပဳလိုက္ၿပီး ......
'ေက် .... ေက် .... ေက်ာက္သေဘၤာ ဆ... ဆ .... ဆရာေတာ္ႀကီး .... ဟ .... ဟ .... ေဟာၾကားမိန္႔ႁမြက္ခဲ့ ... ခဲ့ ... ခဲ့သလို ... လု .... လု .... လုပ္သမွ်ဟာ .... ဒု ... ဒု ... ဒုကၡေတြ ျဖ ... ျဖ ... ျဖစ္ေနပါလား ... လို႔ .. ႏွ ... ႏွ ... ႏွလံုးသြင္းၿပီးေတာ့ ... ဆ ... ဆ ... ဆင္ျခင္ၾကည့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ....'
'ဒုကၡပါပဲ'
Yuriက အားငယ္စြာ ၿငီးညဴလိုက္မိ၏။ နဂိုကတည္းကမွ စကားက လိုရာေရာက္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ အခ်ိန္ယူေနသည့္အထဲ နိဒါန္းအပ်ိဳးမွာ နီတိေတြ တရားေတာ္ေတြကိုပါ ရြတ္ဖတ္သရဇၩာယ္ၿပီး ခမ္းခမ္းနားနား အစခ်ီခ်င္ေနေသး၏။
ထိုစဥ္ .... အဲ့ဒီတိုက္ခန္းမွာေနေသာ စကၤာပူအိမ္ခံ ျမန္မာလူရြယ္တစ္ေယာက္က Yuri၏ဒုကၡကို မၾကည့္ရက္ေတာ့ေသာေၾကာင့္ ၾကားဝင္ၿပီး ....
'ဒီလိုဗ်ာ .... ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို သူ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေျပာျပတဲ့ပံုအရဆိုရင္ေတာ့ ခင္ဗ်ားမွာလိုက္တဲ့သဇင္ပန္းကို ေႂကြသြားမွာစိုးလို႔ သူက Hand Carry နဲ႔ပဲ သယ္လာတာတဲ့၊ ခ်န္ဂီေလဆိပ္ကအထြက္မွာ ထုတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ေတာင္ အေကာင္းအတိုင္းပဲရွိေနေသးတယ္ဆိုပဲ၊ အဲဒါ ေလဆိပ္ကအထြက္ ကားငွားၿပီး ကားေပၚတက္မလို႔ ပါတဲ့ပစၥည္းေတြကိုစစ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သဇင္ပန္းထည့္လာတဲ့ စကၠဴအိတ္ မရွိေတာ့ဘူးတဲ့ဗ်ာ၊ အင္း ... ကြ်န္ေတာ့္အထင္ေျပာရရင္ ေလဆိပ္အေပါက္ဝနဲ႔ Taxi Stand ၾကားထဲက တစ္ေနရာရာမွာ က်ေပ်ာက္ခဲ့တယ္ထင္ပါရဲ႕'
YOU ARE READING
Tomorrow Programme
Fanfiction'ဘ၀' ဆိုတဲ့ အရာကသာ ေသခ်ာရင္ တီဗီမွာလုိ မနက္ျဖန္ အစီအစဥ္ကို ၾကိဳတင္ျပီး ေၾကညာခ်င္ပါတယ္ . . .