Mikor megmosakostam és kicsit rendbe tettem magam,vissza mentem a szobába.Meglepő kép fogadott.Harry az ágyra van dölve és alszik...mélyen.Hallani halk szuszogását.Közelebb megyek jobban szemügyre veszem ezt a fiút aki kórház helyett inkább magához vitt ,amit őszintén nem értek.
Talán nem akart bajt...a rendörséggel vagy valami ilyesmi.Közelebb hajolok,szinte már benne vagyok a személyes terében.Ez a srác gyönyörű...barna göndör haja a homlokába omlik,ezzel eltakarva majd fél arcát.Bárcsak láthatnám a szemét.
Elhúzódok majd leülök az ágy szélére ,persze igyekszem nem felkelteni.Ekkor az a lány lép be az ajtón aki tegnap az oldalán rikácsolt.Rövid szőke haját lóbálva libben be mit sem törödve velem vagy épp az alvó Harryvel.
-Hazz..hallod vigyél haza nem volt valami jó az este úgyhogy most ne baszakodj velem vigyél már...Hazz!!?
Harry mormogott valamit majd a szőkeség kilibbent durrogva s puffogva.Ez a jelenet szánalmas volt.Harry kinyitja szemeit..amik igéző smaragdzöld színűek...rám fordítja tekintetét ezzel eláztatja a bugyim...a felismerés villám csapásként ér ez meg micsoda?
Soha sem éreztem ezt eddig egyetlen fiú sem volt rám ilyen hatással.
-Rachel!
Olyan jól áll a nevem a száján...olyn mámorító!!
-Mond.-a hangom halk és fujtott.
-Nem mehetsz sehova sem,nem engedhetem hogy elmenj...itt fogsz maradni..ok?
Ez meg mi? Olyan gyorsan megváltozott az előbb még kedves volt aztán meg....EZ?
-Hogy mi?-kérdem félve.
Feláll igy hajol fölém jelezve hogy ki a főnök.
-Itt maradsz kicsi ribanc ha nem akarsz gondot magadnak vagy, a családodnak.Megértetted?
Köpni nyelni nem tudtam ...az a kedves ,törékeny csupa érzés srác eltűnt.Sehol sem látom már...
-Megértetted?-rángat meg a kezemnél fogva.
Hevesen bólogatok..mi a szar?
-Remélem is küldöm Niallt hogy mennyetek el és vegyétek meg a szükséges dolgokat...mert elmegyünk innen.
Azzal fogta magát és kiment...Sziasztok!
Hát..ez a rész volt az amin nagyon sokat gondolkodtam..igyanis azt szerettem volna ha Harry egy kicsit rámenösebb lenne.Remélem azért nem olyan rossz.
Hanasu😘
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!