16.fejezet.

2.6K 74 3
                                    

(18+)
*Harry szemszöge*
Az étterem után haza mentünk.
Gondolataimba temetkeztem,Rachel pedig  hagyta. Az érzéseim egy hete vivnak harcot bennem. Először azt hittem hogy a teste miatt kell nekem,de ez változott mikor láttam rajta hogy vonzódik hozzám. Nem tudtam hogy én még érezhetek így..Mabel rabolta el a szívem majd facsarta azt ki,tiporta szilánkokra..ez tett azzá ami most is vagyok! Rachel meg tud változtatni..tudom.
Valami komoly dolgot fontolgatok. Ki kell próbálnom valamit.
-Babe..-kezdtem volna de mikor a küszöbre léptünk ajkaimnak esett,hajamba túrt,
-Kérem a desszertet!-mondta .
-Legyen.
Azzal felvettem és idultam a szobánkba.Rádobtam az ágyra majd felé kerültem és szétszakítottam azt a fehér rongyot ami célomban akadályozott. Ugyan ezt műveltem a bikinivel. Lenéztem az arcára egy kissé félt láttam rajta,de nem tehetek róla muszály volt éreznem ahogy vonaglik alattam. Majd eszembe jutott valami.
-Francba!-kiabáltam.
-Mi a baj?
-Nem szedsz fogamzás gátlót igaz?
-Ne-nem-dadogja.
-Akkor ezt most el kell halasztani.
-Na neee..nincs valami más megoldás?-pirul bele kérdésébe.
-Nincs nálam óvszer babe..sajnálom. De ha szeretnéd akkor megpróbálhatjuk ezek nélkül.
Bólogat,felhevült testtel megcsókol,majd lovagló ülésben rám ül. Aprócska kezeivel ingem gombjaival babrál,ahogy fészkelődik rajtam,farkam egyre keményebb lessz alatta.
-Hagyd majd én.-mondom azzal felállok leveszem ingen majd nadrágom is.
Rachel elterül alattam,miközben rám vár.
Egy gyors mozdulattal belé hatolok. Olya forró,és imádom ahogy körbe ölel a libidója. El kezdek mozogni,belőle hangos sikolyokat és nyőgéseket kicsalva. Érzem ahogy egyre többször remeg meg a teste..közel a gyönyör. És igen:megfeszűl alattam majd nevemet kiáltva megy el. ..majd olyat csinál amit eddíg még soha:elájul!!
Mielőtt elélveznék benne abba hagyom kedvenc tevékenységem. Felkapok magamra egy fekete farmert egy fehér pólóval,majd útnak indulok.
24évem alatt most az egyszer fordúlt velem elő ilyen hogy arra gondolok örökre összekötném valakivel az életem. Hát elérkezett az a nap..nagyon sokat gondolkodtam rajta,igaz még csak 17 éves de magam mellet akarom tudni úgy mindíg!!
Irány az ékszer bolt.

Sziasztok!
Köszönöm hogy olvassátok a sztorit. Remélem elnyeri a tetszéseteket!!
Hanasu😘😘

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now