9.fejezet.

3.1K 87 1
                                    

Úgy három óra körűl beszáltunk Harry mercédesz-benzébe..és úton voltunk Vancouverbe az otthonoba.
Jó két óra múlva meg is érkeztünk. Harry beparkolt a kavicsos felhajtóra majd le állította a berregő motort.
Anya rohan a kocsi felé majd én is kipattanok és karjai közé vetem magam.
-Szia anya!-köszönök neki olyan jó most átölelni így két nap után.
-Jaj kincsem hol voltál nagyon aggódtam érted..
-Én anya..-kezdtem volna de Harry kiszált és elkezdte a bájcsevejt anyámmal..
-Mrs.Line örülök hogy megismerhetem..Harry Styles vagyok.
Kezet ráznak majd anya kérdőn rámmered amolyan.."kiezafaszi"nézéssel.
-Nos gyertek be...-mondja anya félénken de látható rajta hogy Harry bájai iránt nem közömbös...anya most komolyan?!!
Bementünk és a konyha asztalnál foglaltunk helyet.
-Mr.Styles..
-Kérem..szólítson Harry-nek.
-Szóval Harry...megtudhatnám hogy milyen kapcsolatot ápol a lányommal?-kezdte anya,én csak halgattam.
-Persze..én az egyik barátnőjével járok..amandával..
-Értem..
-Nos azt szeretném kérdezni Mrs. Line hogy elengedné e Rachelt velünk nyaralni...Amandának sokat jelentene.-hazudozik mint a vizfolyás..és jól megy neki mert anya máris a tenyeréből eszik.
-Rendben..mennyi naprol lenne szó?
-Egy hónap.
Anya bólintott majd rám mosolygott. Én vissza ő rá.
-Mikor indultok?-kérdezte.
Ekkor felötlött bennem valami..
-Holnap ma este itt alszunk.-jelentettem ki szimplán és tudtam hogy Harryt megeszi a méreg.
-Rendben drágám..össze ütök valami vacsorát addíg mutatsd meg Harrynek a vendég szobát.-mondta majd elment kezet mosni.
Harryt felvezettem a lépcsőn át az én szobám mellet lévő vendégszobába..beléptünk és Harry odanyomott a falhoz. Hirtelen levegőt sem kaptam..
-Nem ezt beszéltük meg..-egy kicsit fujtott hangon beszél.
-Nem mindegy hogy ma vagy holnaptól leszek a személyes rabszolgád?-vetem neki oda.
Lassan kifújja a levegőt.
-Tudod ennek még lesznek következményei kicsi ribanc.
Kezeit a pólóm alá csúsztatta és a mellem kezdte gyurkodni...jézusom!!ez totál szexéhes állat.
-Hagyd abba!-mondom.
Hüvelyk és mutató ujja közé foglya a mellbimbóm és azt kezdi ostromolni..belőlem kicsalva egy aprócska nyögést.
-Hahó..kész a vacsora.-haljuk anyám hangját.
-Ennek még nincs vége...-mondja majd enged szorításából.

Vacsora után elbúcsúztam anyámtól,mivel eléggé fáradt volt lefeküdt aludni. Harry viszavonult a vendégszobába hál'istennek..fogtam egy törölközőt és egy hálóinget majd a fürdőbe vettem az irányt. Megengettem a melegvizet, vanilia illatú tusfűrdőt locsoltam bele majd én magam is bele csusszantam.
Már vagy félórája áztatom magam mikor halkan nyílik az ajtó. Nem más lép be rajta mint...Harry

*Harry szemszöge*
-Beszélnünk kell!-mondom higgadtan és igyekszem nem azon elmélkedni hogy éppen pucér..
-Most?Nem látod hogy fürdök?-kérdi ingerülten.
-Velem te nem beszélhetsz így!!-kezdem elveszteni a fejem.
Kicsit összerendűl..láthatóan megilyedt.
-Büntetésül most kiszálsz,és fel veszed azt a szájbakurt hálóinged...és szépen besliszolsz a szobácskádba én meg megyek utánad..aztán kielégíted orális vágyaimat..-mondom,ő csak bólont és cselekszi amit mondok neki.

-Tudod ezt elkerülhetted volna ha nem feleselsz és nem bunkózol...most pedig..gyere ide és gombold ki a nadrágom.-telejesen engedelmes még csak egy fintora sincs. Kigombolja majd lehúzza a slicem. Letolja rólam az alsónadrággal eggyütt és így szabadon láthatja hatalmas merevedésem. Aprócska kezét rákulcsolja farkamara és szája felé tereli azt majd óvatosan rábukik.
-Azaz bébi így tovább.-mondom ,majd beletúrok hosszú egyenes barna hajába.Érzem hogy mindjárt elmegyek..közben azon gondolkodom hogy ha ilyen jó a szája milyen lehet a fenséges szűk érintetelen puncija...isteni egyre mélyebben tolom magam szájába..és igen végre elélvezek....



Sziasztok!
Hát ez a rész kicsit hosszúra sikeredet,remélem tetszik.
Puszi:hanasu😘😘

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now