4.fejezet.

4.4K 148 1
                                    

Nem tudom ki az a Niall...de az biztos hogy Harry viselkedése nagyon meglepett.
Nem tudom hová tenni amit alig 5 perce a fejemhez vágott.Alig hiszem el.Ekkor nyitódik az ajtó és egy Harrynél alacsonyabb szőke haju kék szemü srác nézett kedvesen a szemeimbe.
-Szia,Niall vagyok.
Mondja méz édes hangon.Bár a srác az az Niall nem az esetem nagyon aranyos olyan mint egy manó.
-Rachel Line.
Üdvözöltem ,s valamiért úgy éreztem a vezeték nevemet is mondanom kell.
-Mehetünk?
Bólintottam majd a szürke Isuzu telepjárója felé terelt és becsatolt.

*Harry szemszöge*
Egy kicsit megilyedtem amikor Linett azt mondta vigyem haza.
Egyből az jutott eszembe hogy talán Rachel is el akar majd menni.Teljesen felbaszta az agyamat azzal hogy olyan ártatlan,és még csak hozzá sem érhettem.
Mikor kimentem a szobából rettentő bűntudat keritett hatalmába az miatt hogy leteremtettem.
Szóltam Niallnek hogy ha végeztek akkor induljon Seattlebe és vigye el az ottani házamhoz.
Most meg itt ülök a kibaszott kocsimban és Linettet viszem hazafelé.Igazán nem tudom mit ettem rajta ...de tényleg.
-Hazz..ugye nem felejtesz el?!
Oooh aranyom de....igen nagyon könnyen foglak elfelejteni...
-Mondtam már nem nagyon érdekelsz sőt..egyáltalán nem is izgatsz.
Kicsit megilletődik szavaim hallatán de inkább csöndben marad.
-Itt vagyunk..pattany ki és csá.
-Hazz....ezt még kúrvára megfogod bánni!-mondja fenyegetőn..ami annyira nevetséges.
-Uuu most tuti hogy rémálmaim lesznek.-mondtam majd padlógáz és elhajtottam.

*Rachel*
Mikor végeztünk Niall az autópálya felé vette az irányt..amit nem értettem.
-Niall hova megyünk?-kérdem .
-Seattlebe.-mondja amolyan "kiaszartérdekel" nézésel.
A vásárlás alatt nagyon jól éreztem magam Niallel,sokat nevettem az arckifejezésén amikor kezébe adtam egy egy női dolgot mint például az intim mosakodo....de annak ellenére nem felejtem el hogy Harry akaratom ellenére tart maga mellett.
-Mikor mehetek haza?-kérdezetm.
Niall arca meg keményszik a kezei a kormányt görcsösen kezdik szorongatni.
-Hazz...rajta múlik...de kérlek bármit is kér tőled ne ellenkezz ne mond azt hogy miért...csak tedd azt amit kér oké?-mondja halál komolyan.
-Niall megijeszetsz...Harry.....milyen dolgokat akar velem tenni?Bántani fog?
Niall megrázza a fejét...
-Rachel nem avatott be a terveibe veled kapcsolatban de egy biztos hogy nem fog bántani....talán...csak...-itt abba hagya a mondatot.
-Niall mi az hogy talán csak...??
-Talán csak élvezetet ad.-nyögi ki végül s látom nagyon nehezére esik e szavakat mondania.
Az út hátra levő részében nem szóltam csak mély hallgatásba borúltam...s vártam mi lessz ha oda érünk....féltem is...nagyon!!

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now