Egy hatalmas torony épület elött áltunk meg .Szinte éreztem hogy a legfelsőbb szinten jukadunk ki.Niall lepakolta a kis tasak ruhát amit szintén eggyütt vettünk majd a drogériás szatyrot mellé tette.
-Nos nekem dolgom van...úgyhogy most itthagylak..de kérlek fogadd meg a tanácsom.-mondja azzal kilépett a lifthez és huss...Niall már itt sincs.Eltelt úgy bőven 2óra és még mindíg egyedűl voltam....bár nagyon nagy volt a lakás körbe jártam...még ebédet is főztem magamnak..eszembe jutott hogy talán lefürdök...igy is tettem.
Fogtam a neszeszerem,egy (szerintem) frissen mosott törölközöt,majd rájöttem hogy pizsihez korán van...be mentem egy gardrób szobába és kutatni kezdtem..és találtam egy inget...egy fekete inget arany mandzsetta gombokkal.Ez a darab tuti hogy Harryé.
Megengedtem a forró vizet,majd locsoltam egy kis zsálya illatú tusfürdöt a vízbe.Majd bele csusszantam...ahh olyan jó volt átadni magam a teljes nyugalomnak.
Éreztem hogy a testem minden porcikája ellazul.Ez kellett nekem.*Harry szemszöge*
Meg érkezrem Seattlebe .
Most a liftben vagyok és azon aggódom vajon mi a faszt művelhet most az én kicsi babucim?
Erotikus képek villannak fel a szemeim elé: amint kőkemény farkam szopja..vagy éppen kikötve baszom valamelyik ablaknál.Ezért választottam Seattlei házam...mert szeretem hogy senki sem látja ha én épp az ablakban akarok dugni.
A lift ajtaja kinyílik és én gyorsan beviharzok a tágas nappalimba..de a babucim sehol sem látom.
Furcsa mód felkúrja az agyam.
Ekkor halk lubickolásra leszek figyelmes.A fürdő....úristen!!!!
Inulok a csukott ajtó felé..majd benyitok és.....bassza meg!!!!!
A kicsi babaucim az ingemben van és épp a haját azt a gyönyörű hosszú barna haját törölgeti.
-Szia!-köszön félénken.
Csak mosolyogni tudok mert az én ingem oly dögösen áll neki.
Állásról jut eszembe....
-Remélem nem baj hogy kölcsön vettem az ingedet.
-Nem, persze hogy nem baj.
Beharapta az alsó ajkát ....teljesen megőrít ezzel nem bírom muszály megérintenem.
-Menj a szobába...
Fura mód egy szót sem szól csak teszi amit mondtam neki.Ez csak még jobban felizgat.Mikor belépek a drága ott ül az ágy szélén és vár...rám!!!
Elragad a hév.
-Most úgy foglak megbaszni,hogy azt sem tudod majd hogy ki vagy.
Csak nyelt egy nagyot.
-Beszélj kedvesem hallani akarom a hangod.
Közelebb megyek és kigombolom az ingemet rajta.Meglepődök hogy nincs rajta fehérnemű.Örülök!!!
Gyors kigombolom a nadrágom...és szabadítom ki a farkam hogy a szájába tegyem,amikor megszólal:-Én még szűz vagyok!
Ezekre a szavakra tejesen elfeledem hol is vagyok.
-Mi a picsa???!!!
Ennyi telik tőlem.Sziasztok!
Remélem tetszik a sztori...további izgalmak is lesznek..tatrs velük!!!😘Hanasu😚😚😚
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!