Mióta eljöttünk Gemmáéktól,négy hónap telt el,ami azt jelenti hét hónapos terhes vagyok.
Harry nem sokat van otthon a munkája miatt de amikor van szabad ideje mindíg velem van.
Jelenleg a saját házunkban vagyok és sonkás sajtos szendvicset eszek chipszel meg paradicsommal..mindíg megkívánok valami furcsa párost. Telefonom csörgése riaszt meg.
-Igen?-szólok bele.
-Rachel.. Mabel vagyok nincs kedved találkozni?
-De de van!-mondom.-Gyere fel hozzánk.
-És ha Harry hazajön?
-Ne aggódj Mabel..elmeséltem neki hogy te nyitottad fel a szemem. -Oké akkor kinyitnád az ajtót?
-Te itt állsz kint?-lepődök meg. Leszaladok majd elfordítom a kulcsot a zárban.
-Gyere beljebb-tárom ki az ajtót. Körülnéz és beljebb jön. Kérdőn néz rám.
-A nappali erre van.-mondom és elindulok az említett helység felé. Engedelmesen követ.
-Foglalj helyet.-mondom.-Kérsz egy kávét vagy teát?
-Nem köszönöm, csak hozzád jöttem ha nem gond kérdeznék valamit.
Össze vontam szemöldököm és bólintottam hogy kezdje el!
-Szóval a babáról lenne szó.-kezdi félve.
-Mi az? Mi van a babával?!!
-Szóval..biztos hogy a gyerek Harryé?
Álljunk csak meg egy szóra!
Az odáig oké hogy felnyitotta a szemem..de mi a szent szart képzel ez magáról ki Ő?!! Lassan lehajtom a fejem,majd a mamuszos lábamat kezdem el nézni miközbe 10-ig számolok. Nem bírom tovább eszeveszett nevetésben török ki.
-Min nevetsz? Komolyan mondom.
-Szánalmas vagy!-mondom inmáron undorral a habgomban. Felállok az ablak elé sétálok,majd kinézek rajta. Látom amint Harry parkol be éppen a garázsba. Most vagy soha.
-Mi a bajod?-kérdi értetlenűl Mabel.
-Azt kérdezted hogy kié a gyerek! Igaz?-Mabel bólintott.
-Az enyém a gyerek! Nagyon szenvedélyesen hoztam össze a fiunkat.-hallom meg Harry rideg hangját.Mabel felpattan és Harry elé lépked.
-Harry! Azt hittem hogy nem a te gyereked..de..mindegy én most elmegyek. Sok boldogságot nektek,remélem egészséges lessz a baba.-azzal fogta magát és ezuttal könnyen jött könnyen ment alapon távozott.Két hónappal később...
Éjszaka van. Az ágyba forgulódok. Pár percel ezelőtt jött egy enyhe fájás. Harry itt alussza az igazak álmát mellettem.
Jaj csöpség csak ne most buj ki mert ma van apukád szülinapja és meglepit csináltam neki.
Ekkor egy fokkal erősebb görcs húzta össze testem,egy hangos és panaszos nyőgés hagyta el torkom.Harry szemei azonnal kipattantak.
-Mi a baj baby?-kérdezte.
-Ne haragudj!-néztem bele azokba a csodálatos íriszekbe.
-Baba mi az mi a baj?
-Jön a baba!-mondom ki.
Harry arcára először döbbenet majd boldogság suhan át.
-A fiammal egy napon fogunk születni! Ez igen ezt nagyon ki matekoztam.-nevet majd fel kattintja a lámpát és öltözni kezd.
Követem példáját. Pár percel késöbb már száguldunk a korház felé,a fájások,görcsök egyre erősebbek.
-Itt vagyunk..-mondja Harry kicsit sem nyugodtan.
A recepciónál azonnal felvettek és egy szülő szobába kísértek.
-Rendben kisasszony kezdjünk bele. Milyen gyakoriak a fájások?-kérdezte egy aranyos doktornő,miközben kezet mos. Már ép mondani akartam,ekkor újjan görcs hasított belém!!
-Értem..ne aggódjon minden rendben van,és lessz is.
-Itt vagyok életem.-hallom Harry hangját. Végignézek rajta és ha nem görcsölnék tuti hogy nevetnék az öltözetén..a korházi köpeny nem nagyon előnyös,bár még így is édes...Harry a szülés elejétől a melletem volt,és mikor végre kint volt a pici és el kellet vágni a köldök zsinort..Harry válallta de sajnos beájult..igazán gratulálok neki.
Boldogabb már nem is lehetnék...megszületett a fiam..a fiunk...a gyerekünk. Február 1-én pont mint az az ember akibe fülig bele zúgtam..
Alig várom hogy elkezdődjön a buli...Sziasztok!
Szeretlek titeket..elnézést kérek hogy ennyit késtem.
Puszi
Hanasu😘😘
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!