(18+)
Este miután Gemmáék elmentek és megfürdettem csöpit..ami nem volt egyszerű..most éppen altatni próbálom.
-Anya nincsenek mumusok igaz?-kérdi félve.
Kuncogok egy sort.
-Nincsenek,apa az összeset elűzte.-mondom.
Egy megkönnyebűlt sóhaj kíséretében hajtja le buksiát majd becsukja szemeit. Percekkel később már az álmok világában van.Elhagyom a helységet és a fürdőbe vezet utam. Beállok a zuhanyba és átadom magam a perzselő víznek.
-Hát ide bújtál?
A hirtelen hang miatt megugrottam kicsit.
-Harry! Megijesztettél.
-Tudom.-vigyorodik el kajánúl,majd be lép mellém a tus alá.
Testünk egymáshoz préselődik...teljesen lángra lobbanok.
-Akarlak!-morog Harry.
-De..-nem tudtam befejezni mert egyik ujját belém nyomta amitől egy jóleső sohaj szakadt fel torkomból.
-Tetszik!Igaz?
Ne mondj nemet..kivánlak.
Nekem sem kellett több:azonnal ajkaira tapadtam,erőszakosan csókoltam vágyal telve.
Régen kényeztettem én őt. Mindíg ő kényeztet engem.
Letérdelek elé,majd kezeimet férfiassága köré fonom és mozgatni kezdem.
-Bassza meg!-nyöszörög.
Nem kínzom sokáig:nagyon lassan bukok rá és amennyire tudom számba veszem...
-Ez az..!Ez kell nekem baby!-sóhajtja.
Gyorsabb tempóra váltok...de megálít.
-Benned akarok lenni.
Csak bólintok.
Nem vár sokáig,hatalmas erővel vágja magát belém.
-Harry!-markolok bele hajába. Olyan jó érzés,teljesen fel vagyok fűtve...többet akarok és jelzem is neki,mire még eszeveszetebb tempóra kapcsol.
-Ha...Harry!Ne álj le!!-nyőgöm.
-Nem terveztem baby!-ahogy e szavakat kimondta azonnal utolért a gyönyör mámora.
Harry lök még párat majd kifulladva húzodik ki belölem.
-Eszméletlen voltál!!Azt akarom hogy a feleségem legyél!-mondja csillogó szemekkel.
-De az vagyok!
-Papiron még nem..nincs vita papiron is az enyém leszel...csak az enyém.Oh! Ha tudnád hogy mindíg is a tied voltam..senki másé..
Sziasztok!
Utolsó előtti rész!
Köszönöm hogy vagytok nekem.
Remélem tetszett!
Puszi: Hanasu😘😘
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!