Egy hónap elteltével megvalósítjuk álmunkat.
Ma van a nagy nap amikor hivatalosan is férj és feleség leszünk..nagyon de nagyon izgulok.
Most éppen Gemma göndöríti a hajam.
-Csajszi gyönyörű vagy!-sóhajt.-Harrynek biztos eláll majd a lélegzete is.
-Ez a cél..-kuncogok.
-Álj fel had füzzem be a ruhát hátúl.-Szuper!Ez a ruha kiemeli az alakod.
-Gemma olyan boldog vagyok!-zokogok fel.
-Kislány ne sírj drága volt a smink..-nevet.
-Igazad van!Én most boldog vagyok!!
Ekkor kinyílik az ajtó és a gyönyörű kisfiam lép be rajta szmokingban.
-Ó..anya olyan vagy mint egy hercegnő!-mondja majd egy cuppanós puszit ad az arcomra.
-Szeretlek!-mondom. Kacsint majd ahol az előbb bejött ott ki is ment..*Harry szemszöge*
-Na kisfiam hogy néz ki anya?
-Apa..mint egy bombázó olyan!!
Igen tudom.. gáz hogy a fiamat küldöm kémkedni de őt beengedik..már nagyon várom.
-Szóval bombázó?-kérdem.
Bólint.
-Rendben!Mehetsz játszani.
Leülök a fotelba és majd szétvet az ideg hogy reggel óta nem láthattam a babymet.
-Harry! Idő van,gyere az oltárhoz!-szól Niall aki egyben a tanúm is.
Kissé feszülten ballagok az oltárhoz...
-Minden rendben van haver!-veregeti meg vállam Niall.
-Tudom!-és a hátralevő öt percben meg sem szólalok.
Majd megszólal az a zene amit azt hittem én soha nem hallok majd.
Rózsaszín ruhában,kosarakkal a kezükben apró kis koszorúslányok szorják vidáman a vörös szirmokat.
Majd megjelenik Ő...édes anyja kiséretében aki már örömkönnyeket hullat.
Aztán ránézek az én kis csodámra...a farkam lép akcióba és keményedni kezd.
Igaza volt a fiamnak..bombázó.Egyszerűen gyönyörű...és csak az enyém!!!
*Rachel szemszöge*
Egyik lábat a másik elé..
Érzem Harry égető tekintetét magamon,amitől teljesen elpirulok!! Felemelem fejem és végignézek rajta.
Fekete öltönyt visel. Az ing rajta fehér és nincs teljesen begombolva!!A haja tökéletesen úgy áll ahogy én szeretem! Csorog a nyálam!!
Végre az oltár elé érek,kezét felém nyújtva lépek fel mellé,majd megszűnik a zene és körülöttünk mindenki.
-Harold Edward Styles!Kitartasz-e Rachel Line mellett: egészsédben,betegségben,szegénységben,gazdagságban, míg a halál el nem választ?
-Igen!!-feleli Harry miközben mélyen a szemembe néz.
-Rachel Line!
Kitartasz-e Harold Edward Styles mellett:egészségben,betegségben,szegénységben, gazdagságban, míg a halál el nem választ?
-Igen!-mondom magabiztosan.
-Ezennel férj és feleség vagytok! Csókoljátok meg egymást!-mondja a pap és mindenki hangos éljenzésbe,tapsolásba,fütyülésbe kezd. De mi ezt nem haljuk! Ajkaink olyan lágyan játszanak egymással..szenvedélyes és szeretetteljes csók ez!Mikor elválunk egymástól kezemben a csokorral megfordulok és miközben elhajítom..lepereg előttem minden.
Elütött.
Elrabolt.
Belé szerettem.
Megerőszakolt.
Össze költöztünk.
Terhes lettem.
Össze vesztünk.
Kibékültünk.
Megszületett a fiunk.
Feleségül vett.
Hosszú utat tettünk meg igáig! De minden egyes pillanat megérte azokkal vagyok akiket szeretek és akik viszont szeretnek engem.THE END
❤Sziasztok!
Nem is tudom mit írjak! Azt tudom hogy ti csodálatosak vagytok! Köszönöm hogy olvastátok!!Nagyon szeretlek titeket!!
Puszi:Hanasu😘😘😘
CZYTASZ
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!