18.fejezet.

2.4K 71 1
                                    

A Jachton vagyunk,én élvezem ahogy a lágy meleg szél cirógatja a hajam. Harry karjait körém fonva vezeti a Jachtot..csak ámulok Harryt nézve,milyen nyugodt és milyen érzéki lett..szeretem.
-Mindjárt ott vagyunk!-jelentette ki.
Csak bólintani tudtam,hiszen..igaz volt előtte kapcsolatom de soha sem mutattak be a csládjaiknak. Nagyon izgulok.
-Gyere..megérkeztünk.
-Rendben.
Kéz a kézben száltunk le a Jachtról. Egy kikötői hatalmas faház fogadott minket,ami előtt már vártak ránk. Harry integetett és egy 50-es éveiben járó szőke hajú nő kezd el futni felénk hatalnas mosolyal az arcán. Hozzánk érve megcsókolja Harry arcát,majd engem szorosan karjaiba zár.
-Kisfiam igazán gyönyörű a barátnőd.-mondja.-Kedvesem a nevem Anne, örülök hogy megismerhettelek,Harry sokat mesélt rólad.
-Én is nagyon örülök.
-Gyertek csak be,Gemma már nagyon várja Rachelt.
Gemma?Követjük Annet a házba:itt is minden pompa és luxus. Hirtelen a semmiből valaki ismételten a karjaiba zár.
-Úr isten Hazz..tényleg gyönyörű...ohh Gemma vagyok Harry nővére.
-Rachel.-mondom Gemma szép barna szemeibe. Igazán aranyos lány..nő.
-Gemma majd holnap folytatjátok az ismerkedést had menjenek aludni.-szolt Anne,mire én hálásan mosolyogtam rá.
-Oké rendben jó éjszakát nektek!-mondja Gemma lemodnóan.-Holnap elrabollak vásárolni.
-Rendben jó éjt Gemma.-mondom majd Harry kézen fog és elvezet a folyósó végére ahol gondolom a ma esti szállásunk lessz.
-Pihenj baba holnap leterhelő napod lessz.
Nem is kell kétszer mondani lecsukom a szemem és már alszok is.

Másnap reggel
Finom illatokra ébredek. Harry még alszik úgy látom nagyon mélyen ezért nem keltem fel. Kimászok az ágyból,felveszek egy rövid nadrágot egy fehér toppal,majd követem a finom illatokat.A konyhába vezet az utam ahol Anne szorgoskodik.
-Jó reggelt Anne.-köszönök kedvesen.
-Kincsem,épp palacsintát sütök,rántottával,baconnel,áfonya is van meg eper.-mondja miközben tányérokat vesz elő.
-Köszönöm Anne már éhen halok..de megvárom Harryt.
-Arra várhatsz hogy felkel,nyugodtan egyél Gemma is mindjárt jön.
És igaza volt Gemma hatalmas mosolyal libbent be.
-Halihó.-köszönt.-Regelizzünk aztán lépjünk le jó?
-Rendben Gemma.-nevetek majd a tányéromra rakok rántottát,bacont,palacsintát,áfonyát,epret,majd a palacsintát nyakon öntöm csoki sziruppal...farkas éhes vagyok!!
-Nahát..van ám étvágyad!-nevet Anne.
Gemma és én is nevettünk,majd el kezdtünk enni. Miután befejeztük a reggelit elindúltunk bolt fosztogató akciónkara.

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now