*Harry szemszöge*
Hogy öszinte legyek nagyon megbántam azt amire kényszerítettem. De az a bűnöm hogy élveztem. Szerettem volna minnél előbb elindúlni vissza Seattlebe...mondjuk igaz hogy kiskorú..de szükségem van egy alanyra...olyan régen volt már a legutóbbi alanyom..hmm talán egy hónapja voltam nővel ez nálam nagy szó mert Linettet sem dugtam meg...
Rachellel más a hejzet..*Rachel szemszöge*
Korán reggel felkeltem és pakoltam pár cuccot a bőröndbe...az igazat megvallva nem akarom már anyának elmondani az igazat..a tegnap esti büntetés féle nagyon tetszett.
Anyának írtam levelet majd, Harryvel indúltunk is el vissza Seattlebe.
-Haragszol?-törte meg a csendet hirtelen engem kiugrasztva a bőrömből.
-Miért haragudnék?-kérdeztem félve Hazzt.
-A tegnap éjszakai aktus miatt,gondolkodtam és arra jutottam hogy egy hónapunk van ha nem tetszik a dolog akkor elmehetsz..mondjuk úgy két hét próbaidőt kapsz...én fogom elvenni a szüzességed.-jelentette ki félvárról.
-Nem tudom miért kell ilyeneket tenned de Harry csak hogy tudd...nem fogok ellenkezni-nevettem mire Hazz megdermedt majd felém fordúlt lassan.
-Ha ilyeneket mondasz felizgulok..és itt az autópályán leállítom a motort..majd a motorháztetőn döngetlek meg.-mondja.
Nem válaszolok...igen csak a testem miatt kellek neki semmi más miatt..de valamiért boldoggá akarom tenni az oka számomra ismeretlen. Lehunytam a szemem majd elaludtam..
Erős kezek vonnak magukhoz majd emelnek fel.
Hosszú igeig gyalogol valaki a testemmel...emlékszem elaludtam..Hazz cipel..hirtelen megáll..majd csak áll gondolom a liftben vagyunk.
Ujra lépked majd lefektet..nem nyitom ki a szemem.
-Hazz.. Mikor passzolod tovább a csajt?-kérdi egy ismeretlen férfi hang.
-Majd amikor már kiéltem magam rajta...hogy őszinte legyek nem tudom mi jó ebben de eddíg csak fejlett lányokat döngettem..nem ilyen...hát nézz rá..-nevet Harry.
-Kinek adod oda előszőr?
-Nem tudom...még nem...most menj el Zayn..mindjárt felkel.-hallom ahogy mind a ketten kimennek a szobából.
Mekkora idióta vagyok!!!!
Még próbáltam a kedvében járni mikor ő el akar használni mint egy játékot aztán túl adni rajtam....na nem mintha hagynám. Mit képzel ki ő???
Megszökök..mondjuk most!!
Felkelek..az ajtó felé emelem a kezem majd kilépek a kihalt folyósóra. Harryt nem hallom úgyhogy a kijárat felé veszem az irányt szaporázva lépteimet megnyomom a lift hívógombját és várok..csak félve de várok. Nyílik..belépek és megkönnyebülok végre elmehetek..innen az tuti hogy feljelentem...de mit is mondok?!
A lift megérkezett én gyorsan indúltam meg a tőlem alig 5 méterre lévő üvegajtó felé.
A semmiből kezek csaptak le az üvegre,amely megrezzent a nagy erő alatt.
-Hova,hova...?Ime az új rész remélem tetszik. Köszönöm hogy olvassátok!
Puszi:Hanasu😘😘
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!