28.fejezet.

2K 56 0
                                    

Öt évvel később
Harry és...Harry éppen elmentek vásárolni ezzel teljesen magamra hagytak.
22éves lettem. A kisfiunk már 5 éves igazi kis tünemény.Gondolatmenetemből a telefonom rezgése szakít ki.
*Férjem:Mit hozzunk neked?
*Én:Magatokat épségben..

Amióta megszületett a kisfiunk sok minden változott.
Gemma és Niall össze házasodtak és éppen a nászutukon fogant meg a most 3 éves Samantha. Nagyon boldogok így együtt.
Anne él-hal az unkáiért de most a Hawaii-szigetekre küldtük pihenni.
Hogy mi van Mabellel?
Nem tudom..már öt éve nem hallottam róla.
Harry meg én és ifjabb Harry egy boldog családdá fejlődtünk.
Hangos dudaszó zökkent ki.
Épp most jött meg a két álompasim.

-Anyaaaa!-rohan felém a csöppség,apró kezében egy plüss

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Anyaaaa!-rohan felém a csöppség,apró kezében egy plüss.-Nézd mit kaptam apától!!-ujjong.
Lehajolok majd szemügyre veszem.
-Csodálatos! Apa nagyon szeret téged..de hol van?
-Mögötted!-hallom meg lágy mély hangját,amelytől a hideg kiráz.
Kezeit derekamra vezeti majd magához von erősen.
-Hiányoztam?-kérdezte miközben apró puszikkal hintette be nyakamon a puha bőrfelületet.
-Persze.. hogy nem!-mondom kacagva.
-Tudod kisfiam..-mondja Harry.- A nők mindíg az elenkezőjét mondják annak amit valóban gondolnak vagy éreznek.Szóval baby hiányoztam.-mondja önelégült mosojjal az arcán. Nem bírom tovább én is nevetni kezdek.
-Ma át jönnek Gemmáék.
-Mikor?
-Hát úgy kb 10 perc múlva.
Ahogy ezt kimondom már parkol is le a ház előtt Niall Range Rovere. Nyitódik a hátsó ajtó és kipattan belőle a szőke szépség majd köszönés nélkül kergetni kezdi az ifjabb Harryt egy puszi csenés érdekében.
-Sziasztok!-köszönnek szinkronban Niall és Gemma.
-Gyertek menjünk be.-mondom és a hátsó bejárathoz megyünk ahol teát és süteményt készítettem ki.
-Mi van a melóval haver?-kérdi Harry Niallt.
-Előképtettek.Igazgató lettem.
-Ohhohooo!Bocs tesó!-emeli fel kezeit Harry.

Mindíg azon gondolkodok hogy mi lett volna ha nen megyek el abba a buliba..ha nem álmodtam volna vele..akkor ez az egész nem is történt volna meg!
Nem ő lenne a gyerekem apaja nem ő ölelne reggelente..
Köszönöm.. hogy ilyen tökéletes életem és családom van..köszönöm!!

Sziasztok!
Ne haragudjatok régen volt rész de kárpótóllak titeket!Már csak két rész és vége.
Köszönöm nektek!!Szeretlek titeket!!
Puszi:Hanasu😘😘

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now