23.fejezet.

2K 63 2
                                    

Másnap reggel már az orvosi rendelőben várakoztunk Gemmával, arra hogy behívjon minket. Pár perc múlva, Dr. Jones már mosolyogva invitál be rendelőjébe.
-Ms.Line,nagyon örülök a babájának,kérem feküdjön ide.-mutat egy ágyra,ahol gondolom az ultrahangot végzi el. Kedves nő.
Felfeküdtem,majd Ms.Jones,hideg zselét kent rá még lapos pocakomra. Gemma vigyorogva,bíztatóan néz rám.
-Nézzen a monitorra.Látja már kezd fejlődni.-én nem látok semmit csak egy kis foltocskát.
-A legközelebbi vizsgálat két hét múlva lessz,eddíg minden rendben. Felírok pár vitamint,magnéziumot,és vasat. Ideje egészségesebben étkezni.
-Rendben úgy lesz!-mondom miközben letörlöm a zselét pocakomról és vissza tűröm felsőmet.
Gemmával egy kávézóba ültünk be.
-Mikor akarod elmondani Harrynek?-kérdi
-Nem igazán tudom,haragszok rá..de ugyanakkor szeretem is. Nem tudom!-kezdtem el sírni.
-Ne sírj..hívjuk fel anyukádat?
Bólontottam. Most igazán joga van tudni a dolgokról.
Pár csengés után felvette.
-Halló?-szólt bele
-Anya én vagyok Rachel.
-Kincsem hol vagy? Tudud itt járt Harry és nagyon furcsa dolgokat mondott nekem.-hadarta.
-Anya..mit mondott neked?
-Hogy együtt vagytok,szeret téged és hogy eltűntél mert ő idióta volt.
-Mikor mondta ezeket?-kérdeztem.
-Hát úgy két hóbappal ezelőtt. Szóval igaz?
-Igen anya..és én..én terhes vagyok tőle.-a vonal másik végén egy sóhaj fogadott.
-Kincsem! Gyere haza segítek neked és hiányzol már.
-Nem anya nem mehetek..szeretlek és nekem is hiányol de nem akarok haza menni. Majd holnap is hívlak szeretlek anya.
-Én is! Vigyázz az unokámra.-mondtam majd bontotta a vonalat.
-Ne aggódj minden oké lessz.-mondta Gemma.
-Nem hiszem ,írok Annenak egy sms-t jó? És utána menjünk haza. Mondtam Gemma bólontott a kasszához ment én meg elkezdtem pötyögni.

Szia Anne!
Az ultrahangon láthattam a picúrt..bár még csak valami folt volt. Minden rendben.
Szeretünk: Gemma, Rachel,és pici folt.

Gemma már vissza jött,egymásba karoltunk és így mentünk haza.
Jó volt beszélni az anyukámmal,hallani hangját.
Bárcsak minden olyan lenne mint azelőtt.
Gemma hangja ránt vissza révedezésemből.
-Gondolkodtál neveken?-kérdi mosolyogva.
-Nem nem igazán..-feleltem.
-Igaz,még nem tudjuk fiu vagy lány de jó lenne ha gondolkodnál.
-Ha fiú akkor az apja után nevezem el:Harry Edward Styles. Ha lány nos ezen gondolkodnom kell.-kuncogtunk.
-Oké..
A telefonom rezgése szakított minket félbe.
Feloldottam a képernyőt,egy ismeretlen számtól érkezett üzenetem.

Ismeretlen:Találkozni szeretnék veled. Mabel vagyok. Ne aggódj nem foglak bántani.  8:50-re a Green parkba.

Szemeim elkerekedtek. Ennyit írtam vissza:
Me: Feltétlenűl ott leszek.

Sziasztok!
Nem tudom hogy tetszik-e de köszönöm hogy vagytok nekem. Szeretlek titeket!
Puszi
Hanasu😘😘

True love:Harry Styles [Befejezett]Where stories live. Discover now