A belvárost céloztuk meg,ami nagyon különbözött az Amerikai városoktól. Itt minden olyan retró.
-Amúgy Harry jól bánik veled?-kérdezte Gemma kissé félve válaszomtól.
-Igen..csak néha titokzatos...Gemma te nem tudod véletlen hogy ki az a Mabel?-hajt a kíváncsiság.
-Ehez inkább üljünk be egy kávézóba.-mondta majd egy "Jamaicaffe" feliratu kávézóba ültünk be..miután rendeltünk..Gemma belekezdett.
-Mabellel régen együtt voltak..de Mabel, mindíg félre lépett. Az öcsém nem hitt nekem egészen addíg még ő rajta nem kapata akció közben.-mondta,közben megérkeztek az italok.
-Szóval..Harry teljesen össze omlott..2évébe telt elfelednie..de én azt is tudom hogy "barátok" maradtak. Harry meg olyan hülye hogy ha Mabel fütyül ő ugrik..ezért is örülök nektek annyira. Vigyázz Harryre!
-Vigyázok rá!-mondtam miközben belekortyoltam limonádémba,ami teljesen felfrisített.A hátralevő pár órát azzal töltöttük hogy Gemma berángatott boltokba,ő ruhákat próbált és meg is vette őket,én inkább csak néztem és vele együtt nevettünk egy-egy nem passzoló szett láttán. Nem volt kedvünk haza menni még ezért inkább sétáltunk egy kicsit a parton.
-Olyan furcsa vagy csajszi minden rendben?
-Igen Gemma csak elfáradtam.
-Akkor ideje indúlni Harry így is kifog nyírni amiért lenyúltalak fél napara.
Ezen jót nevetünk,majd haza indultunk.-Megjötünk!-kiáltottuk egyszerre Gemmával.
-Hátsó kert!-halottuk meg Anne izgazott hangját. Valiben mesterkednek..milyen nap van ma? Gemma belém karol és így lépünk ki a hátsó ajtón..
-Boldog születésnapot!-kiáltotta Anne, Harry, Gemma...meg egy férfi aki nagyon hasonlított Harryre.
Teljesen lefagyva,meglepve mentem Harry kitárt karjaiba. Szorosan öleltük egymást..teljesen elfelejtettem a saját szülinapom..
-Köszönöm Harry!
Anne hozzám jött majd ő is szorosan megölelt,csatlakozott a férfi is.
-Oké..elég!-mondta Harry.-Kérdeznem kell tőle valami életbe vágóan fontosat.
Közelebb jött majd térdre ereszkedett előttem..egy könnycsepp folyt végig az arcomon..18éves lettem ma Július 25-én...és álmaim szószerint álmaim férfija térdel előttem majd a következőket mondja,miközben elővesz zsebéből egy piros bársony dobozkát:-Rachel Line..hozzám jössz feleségül?-kérdezte,majd kiugrott a szívem a hejéről. Hevesen bólogattam.
-Igen,igen,igen!-nyögtem miközben ráhúzta az ujjamra a gyémánt gyűrűt. Csodálatosan fénylett a naptól,ezzel kissé szivárványosra változott.
Harry felegyenesedett majd szenvedélyesen megcsókolt.
Köszönöm Harry Styles,hogy minden pillanatomat boldoggá teszed..itt leszek neked egy életen át.Sziasztok!
El sem tudjátok hinni milyen hálás vagyol nektek hogy velem vagytok..IMÁDLAK TITEKET!!
Remélem tetszik!😘😘
Hanasu
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!