Bent vagyok a fürdőben...félek Harry reakciójától de muszály kimennem ha nem akarom a büntetés dolgot.
Mikor kilépek a szobába...Harry az ágyon ül és arcát tenyereibe rejti.
-Beszélnünk kell..-mondja elfulló hangon.
Leülök mellé.
-Szóval...sajnálom az egészet..tényleg..én rég nem éreztem ilyen dolgot..úgy értem szerelmet. Azt hittem hogy ez az érzés belőlem kihalt..de te elindítottad újra. Nem kell többé apucinak hívnod ez egy komoly kapcsolat lessz mától,ha te is akarod.
Nagyon őszinte lett hozzám én se voltam mindíg jo..de igen szeretem Harryt!!
-Rendben próbáljuk meg!-mondom,majd kigombolom ingét és vad csókba hívom ajakait. Kezeit derekamra kulcsolja majd elterül velem az ágyon.
-Holnap elutazunk!-jelenti ki hirtelen.
-Harry..nem azért maradok veled mert a pénzedre hajtok!-közlőm vele mire elkomolyodik,egyik karjával eltakarja szemét majd hangosan nevetni kezd. Imádom amikor nevet.
-Jó tudni..imádlak,de ezt a nyaralást imádni fogod,mert Jamaicába megyünk.
-Tényleg?! Akkor tenger parti buli az én Harrymmel?
-Igen a TE Harryddel..milyen hülye voltam..sokkal izgatóbb mikor azt mondod hogy Harry..itt rögtön megakarlak dugni.
-Nem lehetne aludni egy kicsit fáradt vagyok nem jó veled veszekedni...teljesen leszív.-mondom majd jobb oldalamara fordulok.
-Oké majd reggel bepótoljuk! Jó éjt hercegnőm!-mondja majd lágy puszit hagy homlokomon,magunkra húzza a takarót,átölel.
-Jó éjt én Harrym.
Majd elragad az álom...Másnap reggel
Kinyitom szemem...már nem a szobában vagyok...egy autó hátsó ülésén fekszem,takaróval testemen.
-Jó reggelt babe bocsi hogy nem keltettelek fel,de olyan édesen aludtál nem akartalak felkelteni.
-Köszönöm!Hol vagyunk most?-kérdem.
-Jamaicában babe,átaludtad még az utat is.-nevet.
Felülök és kinézek az ablakon: a tengerpart mentén haladunk egy hegygerincen épített ház felé.
-Harry..ez a te házad?-remélem nemet mond.
-Nem..a nővéremé.-nevet ismételten.
-Ohh!-nyögöm.
Úgy 20 perc múlva Harry leparkolt a csodálatos ház előtt. Teljesen fehér falak és vajszínű zúzott kő díszitette. Hatalmas panoráma ablakokkal látták el,amik a tengerpart felé néztek. Ez egy álom ház!!
-Tetszik?-szakít ki Harry elmélkedésemből.
-Ez csodálatos...köszönöm hogy elhoztál ide.-mondom majd ölébe ugrok és szorosan átölelem. Soha sem voltam még ilyen boldog. A szeretett férfivel vagyok,és szeretve érzem magam annak ellenére hogy rövid idelye ismerjük egymást,de már most sok rossz dolgon mentünk keresztűl eggyütt. Szeretlek Harry...mindennél jobban!!
YOU ARE READING
True love:Harry Styles [Befejezett]
FanfictionGonoltad volna hogy az álmok valóra válnak? Rachell Line sem álmodott arról soha hogy autó baleset éri ...és felébredve egy pompás lakosztályban találja magát...itt kezdődnek a bonyodalmak is!!Tarts vele!!